• eagle87

Tempar/Fertility friend

Fattar verkl inte va kroppen håller på med... Helt blankt test imorse plus runt. 5 efter jobbet..nästan pos nu vid 1 på natten.... Aldrig haft dessa problem med äl test...

• eagle87
    Att vänta skrev 2015-12-20 00:37:19 följande:

Hej! Jag mest följer den här tråden utan att vara så aktiv men nu har det varit mycket om äl-tester så då tänkte jag tipsa om det här inlägget med kommentarer som jag tycker är väldigt bra! teskedinfo.blogspot.se/2010/03/agglossningstester.html

Förresten kan ni väl hålla lite tummar för mig nu. Nyligen haft äl, bim precis innan nyår. Försökt ca 1,5 år med två missfall och remiss till utredning och ev. Ivf precis inskickad. Vore så skönt om det kunde bli vår tur nu!

Håller tummarna... Har de hittat ngt under utredning??

Hur va cykeln efter missfall? Detta e min första cykel efter missfall O kroppen beter sig hel knäppt...
  • eagle87

Blir så ledsen.. SvagAre äl test igen imorse... Bara så ledsen att gå från gravid till inte äns kunna ägglossa O ha en chans

• eagle87
    Loppan84 skrev 2015-12-20 21:35:11 följande:

Skriver det här ibland men säger det igen - sorry för alla stavfel i mina inlägg, skriver alltid på mobilen och bor utomlands så har inte autospell på svenska. Hoppas det inte är alltför störigt att läsa :)

Nyfiken.. Vart bor du? Jag bor oxå utomlands
  • eagle87
    pugsnotdrugs skrev 2015-12-21 09:49:57 följande:

Då var det bekräftat missfall här. Så jag kommer tillbaka till gruppen när tempningen är i sin ordning igen.

Stor stor kram... Vet inte va ja ska säga förutom att jag vet precis va du går igenom.. De va ju precis samma för mig evigheter för O bli gravid sen missfall... Hoppas 2016 är vårat år. Vi finns här för dej...
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2015-12-21 21:13:19 följande:

Vad är egentligen typiska värden för PCO? Eftersom läkaren sa till Malin att hon hennes prover stämmer bra överens med PCO så måste det finnas en ganska tydlig bild av hormonbalans är hos de med PCO. Menar alltså inte själva värdena men vad som är högt och lågt i förhållande till varandra etc

Sen måste jag fråga - har du bott i norge? Eller använder man "ift" på det sättet? Kanske börjar bli språkförvirrad men trodde inte man gjorde det på svenska ;)

Typiskt pco är att lh är högre än fsh på dag 2-3 i mens cykeln plus att testeron e förhöjt...
  • eagle87
    Malin 845 skrev 2015-12-23 10:19:33 följande:
    Oj det lät ju intressant! Har faktiskt inte provat den. Kan tycka att när det är bakifrån så gör det nästan ont i magen när det blir för djupt. Iallafall när sambon "styr" ;). Hehe ja varför ändra ett vinnande koncept ;).
    Ja känner alltid att typ allt rinner ut bakifrån till skillnad från när han e ovanpå.. Men han kommer lättare bakifrån...så brukar köra bakifrån for pleasure missionären for baby making väldigt tråkigt....
  • eagle87

Mina test går upp O ner typ varannan dag denna styrka nästa dag blankt... Detta är dagens... Hoppas de blir starkt snart O ja verkl har äl ger de till nyår annars framkallar jag mens...

Svar på tråden Tempar/Fertility friend