Tempar/Fertility friend
Fattar verkl inte va kroppen håller på med... Helt blankt test imorse plus runt. 5 efter jobbet..nästan pos nu vid 1 på natten.... Aldrig haft dessa problem med äl test...
Fattar verkl inte va kroppen håller på med... Helt blankt test imorse plus runt. 5 efter jobbet..nästan pos nu vid 1 på natten.... Aldrig haft dessa problem med äl test...
Hej! Jag mest följer den här tråden utan att vara så aktiv men nu har det varit mycket om äl-tester så då tänkte jag tipsa om det här inlägget med kommentarer som jag tycker är väldigt bra! teskedinfo.blogspot.se/2010/03/agglossningstester.html
Förresten kan ni väl hålla lite tummar för mig nu. Nyligen haft äl, bim precis innan nyår. Försökt ca 1,5 år med två missfall och remiss till utredning och ev. Ivf precis inskickad. Vore så skönt om det kunde bli vår tur nu!
Blir så ledsen.. SvagAre äl test igen imorse... Bara så ledsen att gå från gravid till inte äns kunna ägglossa O ha en chans
Skriver det här ibland men säger det igen - sorry för alla stavfel i mina inlägg, skriver alltid på mobilen och bor utomlands så har inte autospell på svenska. Hoppas det inte är alltför störigt att läsa :)
Då var det bekräftat missfall här. Så jag kommer tillbaka till gruppen när tempningen är i sin ordning igen.
Vad är egentligen typiska värden för PCO? Eftersom läkaren sa till Malin att hon hennes prover stämmer bra överens med PCO så måste det finnas en ganska tydlig bild av hormonbalans är hos de med PCO. Menar alltså inte själva värdena men vad som är högt och lågt i förhållande till varandra etc
Sen måste jag fråga - har du bott i norge? Eller använder man "ift" på det sättet? Kanske börjar bli språkförvirrad men trodde inte man gjorde det på svenska ;)
Dag 29 O fortfarande ingen äl.. Värsta julen i hela mitt liv...
Iskristall hur mår du?
Mina test går upp O ner typ varannan dag denna styrka nästa dag blankt... Detta är dagens... Hoppas de blir starkt snart O ja verkl har äl ger de till nyår annars framkallar jag mens...