• eagle87

Tempar/Fertility friend

Symetrical skrev 2015-11-17 19:22:50 följande:
    Sant. Är alldeles för cynisk för att kunna passa in i deras kategori...

Har faktiskt ett hemma som jag tänker ta om jag passerar bim och fortfarande inte fått Tenstas och mens. I nuläget är det mest ett tidsfördriv. 10 stickor för 69 kr känns som ett överkomligt sådant.
    Kan inte se dina test. Knäpp app men hoppas såklart
  • eagle87

Känner mig väldigt tyst. Äl+5. Inte mkt O säga. 9 dagar to Go. Juste fått bekräftat efter mkt tjatande att vi kommer bli beviljade ivf i april genom staten :) så skönt O ha en backup iaf.

• eagle87

mög
    42 2
    Skånsk slang för skit, skräp, och i stort sett vad som helt som ses som negativt eller som helt enkelt suger.

"Fan asså, bilen vägrar starta! Jävla mög!"
    "Hotta möget i rullebören så blir de' skitbra!"
    "Helvetes jävla pissmög!"
    skånska skitsnack skit skräp suger
    Av Arimah Friday, November 20, 2009

• eagle87

De kliar. Redan på äl +7. Vanligtvis börjar de mellan äl +10-12, fast när ja va gravid klia de aldrig så guess im out.

• eagle87
    misslina skrev 2015-11-23 16:12:35 följande:

Fn också! Jäkla pms-symtom! :( vad less jag blir!
    Nu kommer min mens komma inom nån dag eller två! Nackdelen med att lära känna sin kropp är att man även känner av när det inte gått vägen :(

Ja hade pms som vanligt när ja va gravid
  • eagle87
    misslina skrev 2015-11-23 17:40:55 följande:
    Aha... Ja då kanske jag ska behålla lite hopp:)

Tack :)
    Har oxå bim på fredag. Ångest * 1000000. Spec för de första försöker efter missfallet.
  • eagle87

Så gasig mår illa O ont i brösten precis som när ja va gravid bara kliande som gör mig osäker. Vill testa men klarar inte neg så måste Vånta till fredag

• eagle87

Tog ett test idag helt blankt O tempen är ganska låg. Äl+11. Ni kan inte ana hur dåligt jag mår.

• eagle87

Ni får inte Tro att jag e cp nu men vet inte äns om jag vill bli gravid nästa månad för kommer ha bf samma vecka som min mans syster son fyller år O tånk då om de måste ha gemensamma födelsedagar kanske i 20 år framöver

Svar på tråden Tempar/Fertility friend