-
Kollade de hans spermier i utredningen ?SecretlyMe skrev 2015-11-08 14:08:53 följande:Jag tror att det är fel på hans spermier med anledningen av att vi haft oskyddat sex i 8 år utan att det hänt en "olycka" eller blivit ett mirakel. Under vårt 1 års break blev jag oplanerat gravid med en annan (dumt av mig att köra oskyddat, men trodde då att jag inte kunde bli gravid, 19år och naiv). Han har heller aldrig gjort någon annan gravid.
-
Ska skriva en sak om stress som kommer få alla här O känna sig bättre. Under våra 1,5 års försök går de inte räkna hur många gånger folk sa ti mig sluta stressa de händer när de händer sluta tänka på de. Vi försökte i 4 månader O den månaden vi va på semester hände de. Eller min släkting försökte 8 år O när de sluta försöka hände de. Ja började skylla på mig sjölv O tro på de. O allt kändes värre. Min man började oxå tro på de. Men pga min personlighet O hur gärna jag ville bli gravid så kunde jag inte sluta tänka / försöka / stressa. Så JS tänkte nu gör vi vårt bästa O lyckades de ändå inte finns de andra alternativ som ivf. Så den månaden jag blev gravid hade vi mer sex runt ägglossning än vi nånsin haft. Äl var på cd 21. Vi hade sex dag 17,18,20,21,22.. Vissa dagar 2 gånger. Jag ägglossnings testade som en tok. Dvs 2-3 ggr per dag O vi analyserade linjer. Ja använde preseed glidmedel för speemier . Åt en alkaline diet dagar runt ägglossning för spermier gillar den miljön. O åt massa vitaminer. Åkte sen på semester äl +4. Så symptom analyserade inte så mkt förräns äl+10. Så jag e glad att ja kan ta död på myten för mig sjölv nu
-
Vad tycker ni om. Detta.... Min mans födelsedag idag O vi har de jätte mysigt sov på hotell igår. Skönt O komma bort. Hans syster hade gett han ett födelsedags kort som han öppna idag. O där hade hon skrivit grattis på födelsedagen. Hoppas du får ett bra år etc dina önskningar går i uppfyllelse sen såhär hoppas du blir pappa snart. Har inte frågat han hur han känner men är inte de jävligt dumt O skriva så till någon som nyss förlorat sitt barn ??
-
De klart han brydde sig. Sist jag skrev hade vi haft ett stort bråk. Vi pratade ut efter O ja han va jätte ledsen för allt. De jag undrar är va tycker ni om de hon skrev?SecretlyMe skrev 2015-11-09 13:17:48 följande:Han brydde sig ju inte om missfallet, så tror inte han tog illa vid sig. Det var ju bara en lyckönskning! :)
-
Tack vännen för stödet.Allex skrev 2015-11-09 15:26:29 följande:
Tycker den där molvärkskänslan är svår..... Jag tror jag har mokvärk nu, eller så är det wishfull thinking.... Det är inte sån där mensvärk liksom ..utan mer att jag känner "nåt". Weird!
eagle87-jag förstår att du känner dig träffad av det hon skrev i kortet. Men - försök att se det positiva, det var en lyckoönskning. Se det då i första hand, då mår du bättre. Annars ska du gå och känna agg mot systern och förbruka energi på det. Nej, använd din energi bättre vännen
Hoppas verkligen de din månad nu O molvärkrn är växtvärk -
Äntligen börjar saker hända :)))
-
17. De va Exact sånt här streck ja hade förra cykel på dag 17. Sen lite starkare på dag 18,19 helt positivt dag 20.21. Så kroppen är precis som förra gången :))Symetrical skrev 2015-11-10 11:51:32 följande:Yaaaaay! Heja ägget! Vilken cd är du på idag?
-
Har du haft äl nu? Vilken dag är du på?Symetrical skrev 2015-11-10 11:51:32 följande:Yaaaaay! Heja ägget! Vilken cd är du på idag?
-
Gud va spännande :)Iskristall skrev 2015-11-10 12:05:36 följande:
Nu är det bestämt! Vi börjar vår ivf-behandling vid nästa mens
-
Malin ja har börjat en gång med agnus castus mitt i en lång cykel O fick äl ca en vecka efter likaså med rosenrot.
Hur är din diet? De som hjälpt min pcos är mindre kolhydrater O socker. Är du överviktig? Att gå ner 5-10% hjälper oxå pcos. Går jag upp över 75 kg börjar äl krångla