• eagle87

Tempar/Fertility friend

Åh grattis Alex ja visste de :)))))

• eagle87
    Malin 845 skrev 2016-01-13 15:41:11 följande:
    Haha det sistnämnda är lättare sagt än gjort ;). Nä nu jäklar ska jag till gymmet imorgon bitti! ;)
    Prova inositol pulver oxå. Bra för pcos O ägglossning
  • eagle87
    Malin 845 skrev 2016-01-13 20:09:29 följande:
    Jag ska fråga det imorn! :). Nu till en dum fråga, kan vi ligga ikväll eller ska vi låta bli ifall jag får vul imorn? :)
    Ni kan ligga :) O bra om du kan få vul så du vet om ngt ägg e på väg. Man kan se äl en vecka ca i förväg på vul. Googla inositol och pcos
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-01-14 07:16:22 följande:

Alltås ursäkta om detta är äckligt nu, men vi har väl etablerat att det inte finns nån äckelgräns här ;) Men det kliar så in i h-e i fisken och tom rumpan idag. Detta är outhärdligt, kan ju såklart bero på att jag fått nån svamp eller nått men aldrig haft det förrut. Finns det nån galax där detta kan va ett grav.symptom? Hahahaha - halmstrååån var är ni?!

De kliar alltid i rumpan på mig innan mens :( hatar de.. Börjar typ alltid känna efter runt äl+10 oså smyger de på O då vet jag att de inte tagit sig.... Den enda gången de inte kliade va när ja va gravid. Hoppas de tvärtom för dej....
  • eagle87
    sagoskog skrev 2016-01-14 08:53:36 följande:
    Har du kört pergokurer tidigare? Jag har så dålig koll på vart alla "är" här inne. Mina barn blev ju som sagt till med pergo. Väldigt bra läkemedel när det fungerar.
    Nej, ja har pcos men alltid haft Egen regelbunden äl.., körde 4 kurer letrozol förra året för att förstärka äl men blev ej gravid. Blev gravid i oktober förra året men fick missfall 4 dagar efter bim. Detta är 20 försöket nu. Vi ska få ivf i maj om vi ej lyckas men vill gärna testa allt innan. Ja fick Pergo av en vän men har bokat in ett ultraljud privat som ja måste betala 1300 för. Bor i England.. Minns du ngr biverkningar O vilka dagar du tog tabl? Ja tänkte köra 3-7. Hade du egen äl innan Pergo??
  • eagle87

Igår hade ja blod på pappret när jag torka men lite i bindan idag mkt i bindan.. Vilken dag råknar jag som dag 1??

• eagle87

Har varit så ledsen de senaste dagarna. Tänker bara på hur långt ja skulle kommit om ja inte fått missfallet eller om vi lyckats när vi började försöka.. Typ försökte boka ultraljud igår för Pergo men de enda ja tänkte på va att om ja inte fått missfallet hade de vart dags för vecka 13 ultraljudet... Två gravid besked idag på Facebook... En är lika gammal som jag den andra ett år yngre O de är andra barnet för båda. En hade skrivit trodde inte de skulle gå så fort denna gången med ja blev gravid samma månad som ja sluta me piller.. Vi som ville längta O få kämpa lite. De hade vart ok om de tog 2-3 månader... Blev typ så ledsen av den kommentaren... Ja får hopp av er Alex O loppan... Men känns ändå som om de aldrig kommer bli jag... Ja O min man har bråkat oxå känner mig så ensam

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2016-01-15 08:45:07 följande:
    Jo, men din har gått upp och ner, min fortsätter neråt. Är van att den gör det närmare bim.
    misslina skrev 2016-01-15 07:19:40 följande:

Kanske en implantationadipp ? det är absolut inte kört än! Visst hade du bim 18-19?

Håller helt med dig med jobbet där! Sklnt att tänka på nåt annat en stund!

Nä, implantationsdip är det inte då den ska vara en dipp på 0.3 grader ca, om endast under en dag. Nu har jag haft två dagar med låg temp.

Jag har bim 22/1.Nja, tror inte på någon infästning. Läser in kurvan och den visar tyvärr på att mensen kommer komma.
    Om du nu har rätt O mensen e på väg hur känns de? Mår du dåligt hade du mer hopp denna månad? Kram
Svar på tråden Tempar/Fertility friend