Tempar/Fertility friend
Åh grattis Alex ja visste de :)))))
Åh grattis Alex ja visste de :)))))
Alltås ursäkta om detta är äckligt nu, men vi har väl etablerat att det inte finns nån äckelgräns här ;) Men det kliar så in i h-e i fisken och tom rumpan idag. Detta är outhärdligt, kan ju såklart bero på att jag fått nån svamp eller nått men aldrig haft det förrut. Finns det nån galax där detta kan va ett grav.symptom? Hahahaha - halmstrååån var är ni?!
Ja fick mens igår så börjar med Pergo imorn.....
Loppan tydligt pluss !!!!!!!!!!
Igår hade ja blod på pappret när jag torka men lite i bindan idag mkt i bindan.. Vilken dag råknar jag som dag 1??
Har varit så ledsen de senaste dagarna. Tänker bara på hur långt ja skulle kommit om ja inte fått missfallet eller om vi lyckats när vi började försöka.. Typ försökte boka ultraljud igår för Pergo men de enda ja tänkte på va att om ja inte fått missfallet hade de vart dags för vecka 13 ultraljudet... Två gravid besked idag på Facebook... En är lika gammal som jag den andra ett år yngre O de är andra barnet för båda. En hade skrivit trodde inte de skulle gå så fort denna gången med ja blev gravid samma månad som ja sluta me piller.. Vi som ville längta O få kämpa lite. De hade vart ok om de tog 2-3 månader... Blev typ så ledsen av den kommentaren... Ja får hopp av er Alex O loppan... Men känns ändå som om de aldrig kommer bli jag... Ja O min man har bråkat oxå känner mig så ensam
Kanske en implantationadipp ? det är absolut inte kört än! Visst hade du bim 18-19?
Håller helt med dig med jobbet där! Sklnt att tänka på nåt annat en stund!