Tempar/Fertility friend
Glömde testa! Var så trött..satt på toa och sen svor jag....
Nåja, tempen gick ner lite tyvärr...så... Får se vad tempen säger imorgon..... Får en ny chans då.
Lycka till imorgon :)
Glömde testa! Var så trött..satt på toa och sen svor jag....
Nåja, tempen gick ner lite tyvärr...så... Får se vad tempen säger imorgon..... Får en ny chans då.
Men!!! Gah! Hittade mycket rosa sekret. Jag tror nog att mensen drar igång inatt/imorgon
Testerna stegrar fint här! Så än sålänge verkar det gå bra :) jag fick aldrig stegring på testerna dom två förra graviditeterna.
Nu ska jag slappna av o njuta av att må dåligt från symtomen :)
Så fina plus! Ser lovande ut!
BIM har enligt appen flyttats till lördag. Och denna rejäla höjning imorse. Vet inte om jag ska skratta eller gråta så skrattar år det. Har fortsatt haft mycket svagt flytningar/spottings. Tråkigt men känns just nu som mensen kommer i helgen.
Brösten ömmar inget typ längre. O idag blev INGEN höjning på stickorna, har ändå haft höjning varje morgon innan... Äl+13... fan om det blir missfall en tredje gång här nu :(
Ju mer hcg som utsöndras desto längre tid tar det för hcg att synas på stickan. Jag fick också så runt äl+13! Även ömheten i brösten kan tydligen komma och gå lite i början. Testa varannan dag från och med nu ist.
Men båda nertill är morgon? Kan det inte beror på hur mkt man druckit, testet i sig och så? Hur känns det i övrigt?
Tempen gick ner till de lägre av högre sedan ÄL men det är bara att tålmodigt vänta. Känns som min kropp inte alla fungerar. Jag har verkligen varit lycklig lottad som blivit gravid så fort förut och nu verkar det inte gå alls. Maken försöker förklara för mig att "det kanske inte är meningen att vi ska ha en fyra". Det tröstar inte alls...
Jag tror ändå inte att du behöver oroa dig!
Testa i kväll igen, efter att du hållt dig i 3-4 timmar så ska du se att det är starkare igen.
Håller tummarna för dig! Vet paniken!!
Hoppas det är okej för er att jag slänger in min oro över mina test här?
Men såhär ser det ut nu.
Överskattat bilden är från tisdags morse, alltså två dagar sen.
Den nedersta bilder är från imorse. Är det tillräcklig ökning verkligen. Jag tycker den verkar minimal.
Dock sköt tempen i höjden imorse till min högsta temp jag haft o det borde väl vara ett gott tecken?
Är på BIM idag föresten.
Nu blev det fel! Den översta är från imorse, nedersta för två dagar sen