Tempar/Fertility friend
Så tråkigt, eagle o Ztarduzt! Hoppas ni båda kan få bra hjälp!
Ann: jag har tyvärr ingen aning, men har sett att en del använder progesteronkräm. Har du nån läkare/BM att fråga?
Så tråkigt, eagle o Ztarduzt! Hoppas ni båda kan få bra hjälp!
Ann: jag har tyvärr ingen aning, men har sett att en del använder progesteronkräm. Har du nån läkare/BM att fråga?
Usch, så besvärligt det blir med röda dagar ibland, Ann! Du skulle ju kunna fråga din kompis ang att tempen dippar även den här cykeln bara.
April: jag tror du får avvakta o se vad som händer med tempen de närmaste dagarna. Tror du får äl utsatt till dag 15 om tempen stiger igen. Har du angett att du är sjuk under specifics? Det borde iaf vara för tidigt med implantationsdipp redan.
Hondendär: tror absolut att du haft ÄL där den är utsatt! Lycka till!
Hej Mira! Jag tycker inte att din temp är låg. Jag ligger ungefär på 36,2-36,3 innan o 36,4-36,6 efter ÄL.
Ann: håller tummarna för att plusset växer!
Det är ju väldigt individuellt när man plussar ordentligt, ÄL+10 är ju ändå tidigt! Jag fick helt blanka test på ÄL +12 (även med digitalt). Anade ett streck först på ÄL +16!
Här är bild på mina, tagna varje morgon mellan ÄL +16 och ÄL +20.
Ann:
Jag är gravid nu, ÄL +21 idag så vet ju inte hur det slutar... Jag hade självklart hellre fått starkt plus tidigare, men har bestämt mig för att våga tro och hoppas även på detta!
Förstår vad du menar med att man jämför, det är nog svårt att komma ifrån. Hoppas på fullgångna graviditeter för oss båda nu!
Tack, Ann!
Hoppas på dina plus också nu!
Ztarduzt:
Konsistensen låter ju som fertila flytningar, men färgen känns lite suspekt. Gyn såg ingen ÄL på gå g i tisdags?
Är det nån som vet var man kan se sina meddelanden på ff:s gratisapp? Fick upp en ruta om att jag hade ett meddelande, men kan inte hitta det...
Håller tummarna för eagle idag!