Tempar/Fertility friend
Tolkning på hög nivå!
Detta är nåt jag kännt tidigare...i andra cykler efter äl, så det är inga nya "spöken" :-P
Dagens. Jag tror bim är på sön. O tempen brukar dippa dagen innan. Åh kommer va så nervös inatt O imorn på morgonen.
Tappen e öppen så hoppet e ute. Tempen kommer dippa imorn spottings imorn kväll O mens på söndag. Mår skit dåligt. Ärligt vill inte äns leva.
Precis som jag trodde :(
Hej, hur är de allihopa?
Jag mår lite bättre, har mens nu... Rent hormonellt mår jag bäst under mens, får typ pms direkt vid äl osen lugnar de sej. Osen på äl+8 när jag typ inser att jag ej e gravid e de mest. Tänker typ skita i temp O äl test denna cykel orkar inte. Ska börja zonterapi på Tors. Spännande
Jisses vad nervös jag är. Sitter på jobbet och försöker jobba...
Funderar om jag såg fel på termometern imorse.. det kanske stod 35.67.....
Vill hem så jag kan titta på det senaste värdet i termonetern.
Det börjar även komma lite molvärkskänslor också...Hmmm... så nervigt detta!
Hej iskristall. Som jag berätta skulle jag på zonterapi, va där i torsdags. Hon sa ngt som gjort mig skit orolig. Vi prata om pcos O jag har regelbunden äl etc. Hon sa att anledningen till att de kan va så svårt O bli gravid trots egen äl är att pcos är en auto immun sjukdom så immunförsvaret attackerar embryot. Har typ googlat ihjäl mig:( har du nånsin hört lr läst Om de?
Grattis sajocawa. Jag ser :)
Åh ja har blivit helt besatt av immun problem O mejlat flera ställen. De skirdyrt med undersökningar typ 6-7 tusen kr O görs bara privat. :/
Iskristall hur mår du? Känns de ok att mensen kom?
Alex vad duktig du är på att analysera:) jag har ingen aning. Kroppens direkta reaktion på progestron kanske är höjning men men tiden så kanske de balanserar sig gå ner östrogen upp och äl sker.
Iskristall vad tråkigt att mensen kom:( O att ni måste pausa.
Min zonterapeut har starkt avrått mig från att tempa O testa denna cykel.svårt för ett kontroll freak som
Jag