Tempar/Fertility friend
Jag tog ett test idag, inte morgonurin men fick minus. :/ Känner mig inställd på ett 13e försök..
Jag tog ett test idag, inte morgonurin men fick minus. :/ Känner mig inställd på ett 13e försök..
Godmorgon tjejer. Tack för er omtanke! Testet imorse verkar oxå blankt. Jag önskar för mycket och vill så gärna att jag blivit streckblind ;) Ingen mening att analysera om jag inte får starka plus.
Jag har haft mycket mensvärk i tre dagar, vanligtvis är det molvärk jag brukar ha innan mensen. Tempen har stigit ännu mer och jag är fortfarande täppt i näsan utan att vara sjuk. Känner mig väldigt varm men tempen visar inte på feber. Riktigt hettar om kinderna..
Jag är osäker på bim men följer den samma lutealfas så är bim imorgon.
Ja fast de sista som lämnar en e hoppet. Ja hoppas verkl du e gravid. Ja har oxå haft trifasisk kurvor. Mina kurvor e oftast väldigt jämna men inte denna cykel så hoppas dr betyder ngt.
Trifasisk
Första försöket letrozol
Denna månad
Man ska väl använda progesteronkräm Efter bekräftad ägglossning? Läst nånstans att ägglossningen kunde utebli annars.
Tempdipp idag så mens imorn. Hur länge orkar man? De här e tredje cykeln vi fått high score. Andra försöket med letrozol. Första försöket efter spolning. Använde preseed. Vad mer krävs?