Tempar/Fertility friend
Fan va trist det är när man månad för månad får mer o mer konstiga symtom men fortfarande inte lyckas bli gravid :(
Fan va trist det är när man månad för månad får mer o mer konstiga symtom men fortfarande inte lyckas bli gravid :(
O idag kom mensen igen, suck! Bara att gå all in på träning o maten nu då..funderar på att åka förbi life o köpa apiforce oxå...vet inte om det funkar alls men är lite bara för att känna att man gör något mer för att lyckas ;)
Någon mer som får en rejäl tempökning på första el andra vad beror det på?
Just avslutat o nu kommer väntan på äl igen..tar apiforce nu, vet inte om det gör någon skillnad men är mer för att man ska känna att man gör något mer än bara väntar. Kanske det gör att man känner av äl mer o verkligen vet när den är el så...
Snart dags att testa för äl igen..borde bli någon dag i veckan men kommer börja "marinera"(som min sambo skämtsamt sagt ) redan i helgen så vi är ute i god tid innan...
Fan...Idag steg tempen till 36.5..brukar den bara göra efter äl men isåfall är den nästan en vecka tidig. Har ju inte hunnit mysa något än, tänk om vi missat våran chans...fan fan fan..har ju bara denna gången o en gång till innan vi kanske måste ta en paus då jag inte vill vara höggravid på miTT bröllop...ska ta en test senare idag o se om det är positivt o börja mysa direkt ikväll...
Verkar som att tempökningen igår bara var tillfällig..Idag störtdök den till under 36 så hoppas på positivt ältest dom närmaste dagarna :)
Nu är äl på gång...testet igår började bli starkare så tror på fullt utslag imorgon torsdag el absolut senast på fredag :) så verkar som att apiforcen inte ändrat cykeln något :) hoppas hoppas på ett plus i slutet av månaden...
Smiley idag :) jag täckt upp bra med mys innan o kommer köra på ett par dagar till o sedan hoppas på det bästa....den lååååånga väntan på bim nu då, hoppas såååå att vi ska lyckas denna gången...