• babytjejen

Tempar/Fertility friend

har bim på söndag..funderar på att ta ett test imorgon om tempen fortfarande är hög...har ju ett vanligt clearblue och ett digitalt..vad tycker ni? 

fast bara för att jag sagt att jag ska ta test så kommer säkert mensen eller tempdippen imorgon, skulle inte förvåna mig...önskar man visst när man skulle plussa...nu vet jag ju inte om det blir en; två månader..ett år till..eller aldrig.. Gråter
  • babytjejen

Sa ju det...tempdipp idag så struntade i test, är ju ett tydligt tecken på att mensen är på väg :( så inget plus denna gången Heller. ..

• babytjejen
    mamalolo skrev 2016-05-08 07:05:51 följande:

:( Kom mensen?

Ingen mens än...tog ett clearblue o anar ett svaaagt streck men tror det är inbillning bara för att man är så desperat att vara gravid. Tog dock testet på andra kissningen o efter att ha druckit ganska mkt...mensen kommer nog senare idag..
  • babytjejen
    Symetrical skrev 2016-05-08 09:51:27 följande:

Men så spännande! Kan du inte lägga in en bild?

Var som jag trodde bara inbillning..mensen kom för ett litet tag sedan :( faaan, jag ger snart upp!! orkar inte mera snart.....
  • babytjejen
    Erla skrev 2016-05-08 11:32:50 följande:

Nej! :( vad tråkigt! Har ni sökt hjälp? Efter ett år av försök har man rätt till hjälp nämligen.

Tror inte det gäller när man redan har barn sedan innan...då får man nog söka privat isåfall...
  • babytjejen
    Erla skrev 2016-05-08 11:54:40 följande:

Hur länge har ni försökt då? Tror man faktiskt kan få hjälp även fast man fått barn innan :)

Är precis ett år nu...men är oxå överviktig (var det även första graviditeten) så måste se till att nå rätt vikt innan någon kommer hjälpa ändå så får fokusera på det 150% framöver!
  • babytjejen

Mensen är i full gång så bara att vänta till nästa försök...känns som det är evigheter dit men men, är bara att vänta o försöka. Ska koncentrera mig på att äta nyttigt o röra på mig så kroppen får absolut bästa utgångsläge för en graviditet o hoppas att pluset kommer någon gång..vill inte tänka på att man kanske inte lyckas..att första barnet bara var ren tur...

• babytjejen

Då kör vi på igen då o hoppas än en gång att det ska sätta sig denna gången...ska dock bort imorgon o bo på hotell med barn så får bli en snabbis på något sätt..
  • babytjejen

En rejäl dipp idag så hoppas att ägget släpps snart då..fick ju en smiley igår eftermiddag :)

Drömde att jag var gravid så blev såååå besviken när jag vaknade, får hoppas att det var en sanndröm o att det är nu vi lyckas ;)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend