• babytjejen

Tempar/Fertility friend

Jaha...mensen dök upp en dag före bom :( bara att invänta nästa försök men börjar ge upp hoppet rejält nu. Känns som om det bara var ren tur att vi lyckades en gång o att vi inte kommer lyckas igen...

• babytjejen

Vet inte alls något denna månad...tempen har varit upp o ner...fick det starkaste ältestet i lördags men vet inte om det var 100%-procentig positivt så vet inte alls om det varit något alls...förväntar mig inget annat än mens denna cykel då jag inte vet om äl varit,och om vi träffat rätt om äl varit...så här ser kurvan ut. Både temp o test har ju varit lite konstiga så därför jag inte tror på någon chans denna månad...

• babytjejen

Är helt säker på att jag ej haft äl denna månad nu..I lördags var mina test som starkast men inte 100% tycker jag...o nu ser kurvan ut då här. Visst borde det innebära att äl ej varit?

• babytjejen
    Loppan84 skrev 2016-02-24 07:28:42 följande:

Ser inte ut som det nej men är ju fortfarande supertidigt i cykeln. Vet du villen cd du brukar ha äl? Annars - hur lång cykel brukar du ha? Om du brukar ha runt 28-30 dagsr eller längre och normal lutealfas borde det ju komma denna veckan :) heja!!!

Ser ju ut som den droppat lite nu och är ju väldigt vanligt att få en drop innan äl. Testa å och ligg på :)

Du har nog rätt i att det var lite tidigt..tog ett test på eftermiddagen idag o testet blev starkare..hoppas på en smiley imorgon..Så nu kör vi på igen o myser för fullt :) Tack för ditt inlägg..hade nog struntat i test annars o trott att chansen var förlorad...
  • babytjejen

Var nog lite tidigt ute innan..

tog ältest igår o det blev starkare, samma imorse så idag kommet nog en smiley,ska ta ett clearblue efter jobbet sedan..

• babytjejen

Idag kom den efterlängtade smileyn så nu blir det mys för hela slanten i helgen :) vill sååå gärna lyckas denna gången, snart uppe i ett år av försök, vill gärna plussa innan dess...

• babytjejen

Mitt uppe i en ägglossning o första gången på flera månader är jag verkligen sugen på mys..

har väntat hela dagen på att det ska bli kväll o att lillan ska somna ;)

• babytjejen

Så nu är äl inlagd o nu är det den där väntan på bim. Bortse lite från den höga temp på 37, var ute på krogen dagen innan. Låg dagen innan o på själva äldagen men inte dagen efter men borde väl finnas bra chanser att vi träffat rätt ändå?

Är dock så van att mensen kommer så förväntar mig inget annat längre. Varje gång kroppen har fått nya symptom så har mensen kommit så går inte igång på dom längre....
  • babytjejen

Vad är detta..hög temp i ca sju dagar o sedan en dipp...kan den börja dippa redan en vecka innan mens :(
  • babytjejen
    Symetrical skrev 2016-03-05 07:42:42 följande:

Kan i bästa fall vara en implantationsdipp. Brukar du ha 14 dagars lutealfas, eller? För övrigt tycker jag att ff lagt din coverline lite väl högt! Skulle snarare vilja lägga den på 36,3.

Ja, jag tycker den låg högt oxå. ..Idag gick temp upp igen, vore ju toppen om det var en inplantationsdipp men inget jag tror. Innan har alla tecken på graviditet som dykt upp varit fel så vågar/orkar inte hoppas något...har en 14 dagars lutealfas så vet alltid i princip när mensen kommer nästan precis på dagen...
Svar på tråden Tempar/Fertility friend