Tempar/Fertility friend
Jaha...mensen dök upp en dag före bom :( bara att invänta nästa försök men börjar ge upp hoppet rejält nu. Känns som om det bara var ren tur att vi lyckades en gång o att vi inte kommer lyckas igen...
Jaha...mensen dök upp en dag före bom :( bara att invänta nästa försök men börjar ge upp hoppet rejält nu. Känns som om det bara var ren tur att vi lyckades en gång o att vi inte kommer lyckas igen...
Vet inte alls något denna månad...tempen har varit upp o ner...fick det starkaste ältestet i lördags men vet inte om det var 100%-procentig positivt så vet inte alls om det varit något alls...förväntar mig inget annat än mens denna cykel då jag inte vet om äl varit,och om vi träffat rätt om äl varit...så här ser kurvan ut. Både temp o test har ju varit lite konstiga så därför jag inte tror på någon chans denna månad...
Är helt säker på att jag ej haft äl denna månad nu..I lördags var mina test som starkast men inte 100% tycker jag...o nu ser kurvan ut då här. Visst borde det innebära att äl ej varit?
Ser inte ut som det nej men är ju fortfarande supertidigt i cykeln. Vet du villen cd du brukar ha äl? Annars - hur lång cykel brukar du ha? Om du brukar ha runt 28-30 dagsr eller längre och normal lutealfas borde det ju komma denna veckan :) heja!!!
Ser ju ut som den droppat lite nu och är ju väldigt vanligt att få en drop innan äl. Testa å och ligg på :)
Var nog lite tidigt ute innan..
tog ältest igår o det blev starkare, samma imorse så idag kommet nog en smiley,ska ta ett clearblue efter jobbet sedan..
Idag kom den efterlängtade smileyn så nu blir det mys för hela slanten i helgen :) vill sååå gärna lyckas denna gången, snart uppe i ett år av försök, vill gärna plussa innan dess...
Mitt uppe i en ägglossning o första gången på flera månader är jag verkligen sugen på mys..
har väntat hela dagen på att det ska bli kväll o att lillan ska somna ;)
Kan i bästa fall vara en implantationsdipp. Brukar du ha 14 dagars lutealfas, eller? För övrigt tycker jag att ff lagt din coverline lite väl högt! Skulle snarare vilja lägga den på 36,3.