• babytjejen

Tempar/Fertility friend

Mila skrev 2016-09-21 14:15:05 följande:

Behöver ju inte betyda det. Jag håller tummarna :)

Jo, vore ju toppen om det skulle betyda något annat men tyvärr tror jag inte det...mensen har alltid kommit när tempen gått ner till 36.3 el lägre...

tror jag får fokusera på viktnedgång resten av året o söka hjälp sedan. Vet ju att alla kommer säga att viktnedgång måste göras innan annan hjälp kan ges...
  • babytjejen
    Bell13 skrev 2016-09-21 21:25:45 följande:

Hur mycket behöver du gå ner i vikt? Bara att kämpa och tänka att det är för en god sak.

Är nog runt 20kg så det kommer ju ta din tid...men vet oxå att jag vägde samma som nu när jag blev gravid förra gången...så är ju inte helt omöjligt men får ingen hjälp innan jag har rätt bmi även om mina värden o så är fina i övrigt...
  • babytjejen

Kan inte mensen komma nu så man kan räkna framåt igen..Har haft låg temp sedan måndag nu, vill att dem ska komma så man vet när man kan försöka igen!!!

• babytjejen

Tog en tur till lekia idag för att kolla babygrejer...hoppas att ögonen ska skicka signaler till resten av kroppen att nu är det dags att välkomna dom små simmarna ordentligt denna gången ;)

• babytjejen

Testen börjar bli starkare...så tror på fullt utslag på ältest på torsdag...se om titten på babygrejerna motiverade kroppen till att jobba bättre ;)

• babytjejen

Visst är detta näst intill positivt...två dagar tidigare än vanligt isåfall, kan rosenrot göra verkan fast jag inte ätit det denna cykel, bara dom två cyklerna innan?

Ska ta ett test till ikväll o imorgon med...se om det blir svagare el om det kan bli starkare än Det är på bilden..
  • babytjejen

En dag till med hög temp så borde ju äl sättas ut...hade ju utslag på ältester både tisdag o onsdag så vet inte exakt när äl borde varit, vad tror ni utifrån grafen. Har inga tydliga flytningar så kan inte riktigt gå efter det...
  • babytjejen

Efter dagens temp så sattes äl ut till i onsdags..nu är det bara den långa väntan kvar. Men efter ett o en halvt års försök så känns det inte så spännande längre , känns som att chansen att lyckas är minimal just nu... :(

• babytjejen

Idag gick temp ner....vill så gärna att det ska vara en inplantationsdipp men vet att jag haft sådan här dipp några av mina andra försök så betyder ju inget alls egentligen. Men finns ju alltid en liten del av hjärnan o hjärtat som vill sååååå gärna...

bara vänta o se. Tempen brukar ju dippa ordentligt två tre dagar innan mens så början av nästa vecka kommer ju svaret. Skulle bli väldigt förvånad om vi lyckats, har en sådan stark känsla av vi bara är menade att ha ett barn....
Svar på tråden Tempar/Fertility friend