Tempar/Fertility friend
Wohoo äntligen kom det papper hem om tid till en läkare för fertilitetsutredning! :) vi har väntat sedan september
Wohoo äntligen kom det papper hem om tid till en läkare för fertilitetsutredning! :) vi har väntat sedan september
När jag gjorde ivf 2013/2014 så upptäcktes det att jag bara producerar ägg från höger äggstock. Kom nåt enstaka från den vänstra bara.
Vad långsamt det känns så här i början av cykeln. DPO3. Beräknad ÄL först 28/2. Tänk när man var tonåring och trodde att man kunde bli gravid precis närsomhelst, då ett oskyddat ligg kändes som ett hot om en garanterad graviditet. Nu kämpas det istället. Så länge kvar till nästa chans... så långsamt tiden går...
Vad långsamt det känns så här i början av cykeln. DPO3. Beräknad ÄL först 28/2. Tänk när man var tonåring och trodde att man kunde bli gravid precis närsomhelst, då ett oskyddat ligg kändes som ett hot om en garanterad graviditet. Nu kämpas det istället. Så länge kvar till nästa chans... så långsamt tiden går...
Träffade en väninna ikväll som kämpade med att bli gravid i nio månader, hon hamnade hos en fertilitetsläkare som sa åt henne att bara ha sex var tredje dag för att få bättre kvalitet på spermier. Då tog det sig direkt. Någon annan som håller den linjen? Jag har inte vågat annat än att ligga varje dag runt ÄL i rädsla av att missa chansen. Åsikter?
Nu har båda apparna satt ut ägglossning. Tror mer på att nc har rätt den här månaden. Oavsett vem som har rätt så har vi täckt in. Har ingen större förhoppning för det känns som en konstig cykel över lag
Min cykel är oftast 35 dar. Min mens har precis slutat. Kollade sekretet imorse och det är eggwhite. Cd 6. Hur är det möjligt? Beräknad ÄL först 28/2. Vad står på tror ni?