straw2008 skrev 2013-12-11 07:56:34 följande:
Polarn till små barn (
försök tvinga på det på barn över ett år, ytterkläder går dock bra för äldre) Mini rodini gegamojja duns ralph lauren ej sikke samt småfolk. SÄMST är molo som i stort sett inte har någon färg kvar efter 5 tvättar. Gällande lågbudget håller HM heeelt ok tycker jag, lindex snäppet sämre.
straw2008 skrev 2013-12-11 08:38:00 följande:
Ok vi måste prickat exakt de kläderna från molo
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile4.gif)
har prästkragetryck ryska dockor samt rådjurstryck. Alla fadda efter ett par tvättar, så vågar knappt köpa de igen. O ang pop så kan det vara JAG som påverkar barnen, de skulle nog faktiskt ha kläderna om jag erbjöd de !! JAG tycker alltså att det är bebiskläder !
Ja det var ju inte vad du skrev om du ser ovan.
Ja just rådjuren som kom samtidigt som perserna var dåliga. Prästkragarna var bra men vissa bitar av tyget var inte fixerade vilket gjorde dom grådaskiga. Dockorna hade vi och jag har fortfarande plagg kvar. Våra är väldigt fina.
Om du tvättat dom som man ska (ut och in i 40° och inga frottéhanddukar etc tillsammans med kläderna) förstår jag inte varför du inte reklamerade dom? Jag betalar gärna 300 kr för ett plagg som håller men skulle absolut reklamera om tryckte bleknade eller liknande.