• tattines

Någon från Uppsala?

Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)

• Svar på tråden Någon från Uppsala?
  • Danni 83

Hej på er, hur mår ni? Vi har haft ett tufft dygn här i tors- fredag då vi blev inlagda på Ackis för Samuel var gul, trött och slö så han fick sola en natt. Nu mår han bättre och vi fick komma hem i fredags.

Känner oss redo för en fika och skulle kunna ses på onsdag. Någon som vill och kan? Kanske Fågelsången runt lunch?

• nellang

I morgon ska jag på inskrivning på Akkis och på torsdag är det snitt. Åh vad jag längtar!!

Hur har ni andra det? Fler bebisar på gång?

• Danni 83
    nellang skrev 2014-06-16 20:36:25 följande:

I morgon ska jag på inskrivning på Akkis och på torsdag är det snitt. Åh vad jag längtar!!

Hur har ni andra det? Fler bebisar på gång?

Åh vad spännande. Stort lycka till!!

Vi har det bra, lilleman blev tre veckor idag <3
  • Danni 83

Vi planerar en fika i Stadsparken på mån eller tis, lite beroende på vädret, typ picknick. Någon som vill vara med härifrån?

• tattines

Hej! Jag startade denna tråd då jag plussade förra året men tyvärr slutade det med ett mf i vecka 12 och jag har därför inte varit aktiv här. Ser att ni är några som fått era små bebisar, stort grattis till er och lycka till till er som går i väntans tider :) Hoppas ni mår bra alla! Jag plussade på nytt för några veckor sedan och är idag vecka 7+1, håller tummar och tår för att det går hela vägen denna gång!

• Nilla81

Grattis till er som har fått!!!

Bara 22 dagar kvar till bf men jag är redo nu för bebis.

Grattis till dig tattines!!! Håller tummarna att det går bra denna gång. När har du bf?

• tattines
    Nilla81 skrev 2014-06-17 22:53:22 följande:
    Grattis till er som har fått!!! Bara 22 dagar kvar till bf men jag är redo nu för bebis. Grattis till dig tattines!!! Håller tummarna att det går bra denna gång. När har du bf?

1 februari. Ska nog ringa mvc imorgon och boka tid. Varit tidigt ute förut men inte vågat ännu. Rädd att det slutar som sist.
  • Danni 83

Tattines: grattis!! Håller tummarna att det går bra den här gången, vilket det säkert gör. Det är ju tyvärr så vanligt med mf någon gång jag fick själv ett förra året i juli i V6+3 och det tog hårt. Men nästa gång gick bättre och 25/5 kom tredje prinsen till oss. Lycka till!!

• tattines
    Danni 83 skrev 2014-06-19 07:58:43 följande:
    Tattines: grattis!! Håller tummarna att det går bra den här gången, vilket det säkert gör. Det är ju tyvärr så vanligt med mf någon gång jag fick själv ett förra året i juli i V6+3 och det tog hårt. Men nästa gång gick bättre och 25/5 kom tredje prinsen till oss. Lycka till!!

Ja det är ju så, minns inte exakt vad BM sa men hon sa att skaffar man tre barn är det vanligt att man är med om ett mf. Försöker att inte tänka på det så mycket nu utan vill bara passera vecka 12 snabb. Tur man har sonen som håller en sysselsatt ;)
Svar på tråden Någon från Uppsala?