• tattines

Någon från Uppsala?

Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)

• Svar på tråden Någon från Uppsala?
  • Aava

Jag vet inte om ni beställt babyboxen som är gratis? Om ni inte har och ska så kan jag tipsa om att man nu kan göra det på babyland.se och få den skickad hem utan fraktkostnad. Jag beställde den för länge sen och hade valt att hämta ut den på barnens hus/barnens land. Jag skulle hämta det i förra veckan och de hade inga boxar eftersom "vi vill inte ge ut boxar som det står barnens hus på" och de visste inte när de skulle få några nya heller. Så mitt tips: beställ boxen från babyland!

• Madam

Jag tar gärna en fika/lunch någon dag nästa helg! Sambon jobbar hela helgen så jag är helt solokvist

• Danni 83

Hej på er, hoppas att helgen varit bra. Vi var hos min mormor i Norrköping och hälsade på, hade en jättemysig alldeles lagom lugn helg. Skönt att få komma bort ibland och få glömma förråd som måste städas och tvätt som behöver vikas vad har ni gjort?

Aava: tack för tipset, jag ska beställa därifrån.

Har vi bestämt något om fika? Jag har mycket att göra i veckan tyvärr, men ses gärna i helgen. Kan både lör och sön. Kan också någon dag helgen 5-6 april?

• johannatys

Jag har svårt på helgerna, jobbar ju varannan och då blir det att dom går snabbt åt och 5-6 är vi i Grekland :) Men ses gärna en vardag, kanske något av datumen mellan 7-11 april? 

• Madam
    Danni 83 skrev 2014-03-24 12:41:30 följande:
    Hej på er, hoppas att helgen varit bra. Vi var hos min mormor i Norrköping och hälsade på, hade en jättemysig alldeles lagom lugn helg. Skönt att få komma bort ibland och få glömma förråd som måste städas och tvätt som behöver vikas vad har ni gjort?

Aava: tack för tipset, jag ska beställa därifrån.

Har vi bestämt något om fika? Jag har mycket att göra i veckan tyvärr, men ses gärna i helgen. Kan både lör och sön. Kan också någon dag helgen 5-6 april?
    Vi var i Örebro hela helgen hos sambons familj. Fick med oss drygt en papperspåse full med kläder till bebis hem

jag är rätt flexibel när det kommer till datum för fika men i helgen som sagt är det fritt fram..har inget planerat alls.
    Kan de flesta vardagar dessutom beroende på tid.

Mitt tul gick jättebra En liten bebis som låg och plutade med munnen ca 1840gr och hade massor med hår redan Fick även reda på könet på bebisen
  • Aava

Min man jobbar i helgen så tyvärr inget fika för mej då.

• Aava
    Madam skrev 2014-03-24 20:29:42 följande:
    Mitt tul gick jättebra En liten bebis som låg och plutade med munnen ca 1840gr och hade massor med hår redan Fick även reda på könet på bebisen
    Härligt!
  • Danni 83

Madam: Härligt, vad roligt! Vill du berätta vad det blir eller är det en hemlighet? Jag fikar gärna i helgen, kanske lör runt lunch? Då har jag vägarna förbi Uppsala.

Johannatys: Ok, mina veckor är så tuffa just nu men jag ska absolut kolla 7-11. Hur länge är ni i Grekland? Härligt med försommaren där nere nu, det är mer grönt än under sommaren och lagom varmt vart ska ni?

• Madam
    Danni 83 skrev 2014-03-25 07:39:43 följande:
    Madam: Härligt, vad roligt! Vill du berätta vad det blir eller är det en hemlighet? Jag fikar gärna i helgen, kanske lör runt lunch? Då har jag vägarna förbi Uppsala.

Johannatys: Ok, mina veckor är så tuffa just nu men jag ska absolut kolla 7-11. Hur länge är ni i Grekland? Härligt med försommaren där nere nu, det är mer grönt än under sommaren och lagom varmt vart ska ni?

Haha jodå jag kan väl berätta att det är förmodligen en liten tjej därinne

Lördag runt lunch passar mig utmärkt

Svar på tråden Någon från Uppsala?