Pergotime november 2013, tagning ett: action
BIM-lista; Siri 21 dec, Metda 25 dec, TheStrange 2 jan, Kossann 5 jan, Novabusen 13 jan. Plus hittills Stampis, Thessi, Bimbo och Majken33 :)
Fyll på :)
BIM-lista; Siri 21 dec, Metda 25 dec, TheStrange 2 jan, Kossann 5 jan, Novabusen 13 jan. Plus hittills Stampis, Thessi, Bimbo och Majken33 :)
Fyll på :)
Man kan känna av tidigt att livmodern växer :) Läste nånstans att när ägget befruktas utsöndrar det nånting som gör att livmodern växer :)
Hoppas att vi som inte plussat än får ett plus nästa år ;)
Gott nytt på er!
Kramis
Kunde inte hålla mig, mer negativt test får man leta efter... Känns så meningslöst :(
hej jag hoppar gärna in här jag tog min första pergotime tablett den 26 nov 2013.. Fick glad gubbe på ägglossnings testet 8 dec cd 17 är nu är det den 1 jan 2014 och cd 41 ingen mens, men har haft molande känsla i magen i över en vecka men inget händer... vågar inte hoppas på nått.. hur är det för er med mensen är det vanligt att den är sen mef pergotime? ??? gott nytt på er alla
jag har inte tagit nått gravtest men har läst lite på nätet och vissa har fått mensen på cd 40 och mer... tror inte jag är gravid har juh inga ömma bröst lr nått annat symtom utan bara molande lätt värk i magen... kanske skall ta ett test men vill juh inte ha ett negativt svar.. är det ovanligt med att ha så långt till mens från ägglossning dom jag är säker på att jag har haft, skall ringa imorgon och kolla svaret på om jag haft ägglossning....
Någon mer som använder crinone?
Min kropp är bra rolig, går inte på någon pergotime denna gång, men fått blinkande gubbe på CBs äl test idag:)
Men pergotime kan nog sitta i månaden efter med sa min gyn i vissa fall!!
Ja kroppen är allt bra lustig! Nu, sedan några dagar efter ägglossning har jag haft väldigt molvärk som liksom pulserar i smärt-grad.. Och det växlar från sida till sida och till mitten... Häromdagen högg det verkligen till! Så nu är jag helt paraniod att jag fått cystor på äggstockarna eller nån livmoder-cancer typ :S Samtidigt som jag hoppas på att det är en graviditet. Så länge kvar till bim oxå så man får veta :(
Mensen kom i natt med full kraft. Känns helt ok faktiskt. Ny halvkur med pergo :)