![TheStrange](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Ingen smärta här heller, men rusningar och värmevallningar. Känner som ett tryck över bröstkorgen. Men ingen huvudvärk eller så iaf, vilket var vad jag oroade mig mest för. :)Novabusen skrev 2013-11-10 16:21:58 följande:Har tagit 3:dje tabletten idag. Hade hjärtrusning i går och idag. Övrigt känner jag mig dov, som om nånting pressar ihop mig. Tjock i halsen, känns som nåt pressar där så ibland känns det som att jag snart ska spy... Inga smärtor än iaf...
-
Välkommen! :)amtf79 skrev 2013-11-11 12:19:40 följande:
hej på er hoppar gärna in med om det går bra.. väntar på mens nu så jag kan börja med första kuren håller tummarna för er och mig sj på att det fungerar. ...
-
Imorgon tar jag sista tabletten...borde det inte kännas nått i äggstocksområdet vid det här laget...? :S Hur har bi andra känt i slutet på kuren?
-
Skit också! :(Nin skrev 2013-11-12 20:23:37 följande:
Fick mensen idag :(
-
Sådär, då har jag svalt sista tabletten och på fredag blir det vul! Hoppas de kan se nått, känns lite skevt att vul är så tidigt. Är fullständigt livrädd för att få för många ägg och bli gravid med tvillingar eller ännu fler... men visst borde de se redan på fredag om det är fler ägg på gång? Eller finns det risk att nya ägg växer till sig och drar iväg senare...? :S
-
Nu på kvällen började det spänna i äggstockarna, och jag har fått som molvärk och små stickningar. Det borde vara positivt right?
-
Har också funderat på det där, hur man ska berätta :) Hoppas ju som f-n på ett plus till jul, så jag funderar typ på att i så fall köpa en flaska fin champagne eller vin till sambon i julklapp, och ställa fram två glas...och sen när han vill bjuda mig på ett glas så ska jag ta fram en flaska alkoholfritt till mig själv istället, och bah "Nej tack, det får bli sånt här för mig istället framöver..." ;)
-
Vul idag cd 11 visade tre äggblåsor som var på gång, två var på 14 och en på 12. Fick sexförbud och halv pergokur nästa månad.
Skönt som faan att jag svarar bra på pergo, men drygt att behöva vänta en månad till :( -
Hoppas verkligen att det går vägen nästa månad!Novabusen skrev 2013-11-15 13:35:19 följande:
Tilläggsinfo; en blåsa på 18mm och en på 19mm, dag tolv i cykeln. Menscykeln är inte längre än vanligt utan ska komma på dag 30 som vanligt. Hon sa även att nästa månad har jag troligtvis ägglossning från rätt sida för det brukar ske från varannan.
Är så jävla besviken på sexförbudet...! Kan inte sluta tänka på det :( Jag menar, nu när det äntligen blev en ägglossning så sket det sig ändå. Orkar inte... :( -
Ja man ska väl tänka positivt...jag menar, jag kunde ju lika gärna inte ha svarat på pergo alls. Min gyn var väldigt nöjd med att pergo verkligen funkade på mig och tyckte jag skulle vara glad och se fram emot nästa försök. Han var säker på att jag kommer att släppa ett stort, perfekt ägg med halvdos nästa gång, så jag får väl hoppas på det.Novabusen skrev 2013-11-15 15:49:12 följande:Hoppas det går bättre för dig oxå nästa månad. Läkaren sa att vi skulle vara positiva och så ändå, men det är ju inte lätt när man väntat 2 år på en lyckad graviditet. Har man misslyckats så många månader i rad bör ju chansen öka för varje månad att det ska ta sig, om man tänker positivt :) men oron och stressen finns ju ändå i bakhuvudet. Hoppet som släcks varje månad när mensen kommer och man vet att det är en heeeeel månad till nästa gång man kan få besked igen. Men men, en vacker dag är det vår tur!
Nu är jag mest rädd för hur denna äl kommer att kännas...! :/ Och så är jag livrädd för att dessa äggblåsor ska utvecklas till stora cystor...! Hade en i våras som var vidrig.