Varför hatar folk SD?
När media frågade om han deltagit så nekade han, dvs en lögn.
Avpixlat är inget alternativ till media, det är en sajt där människor bland annat hängs ut med namn och bild till kommentarsfältets hat och hot. Sajten hetsar till rasism och förföljelse. Ekeroth har upplåtit sitt konto för donationer till sajten vilket även skattemyndigheten fick nys om och upptaxerade honom för det. En solklar koppling. Dessutom har han sökt patent för namnet avpixlat vilket förstärker kopplingen och kan inte bortförklaras - avpixlat är sd's främsta avloppsrör där all intolerans i samhället samlas.
Ska jag fortsätta med Björn Söders rasism och lögner också?
Är det bevisat att det var fråga om "järnrör"? Jag har läst att de skulle vara av "aluminium", men jag vet inte. Du verkar veta, men vad vet du, egentligen? Oavsett det, skulle det vara en "skandal", menar du, att Ekeroth filmar när en blivande riksdagsmän kallar en person för "babbe" och en annan för "hora"? Jag har svårt att se skandalen i det.
Däremot är det pinsamt att Åsa Romson, som vill stänga ned Bromma flygplats, själv flyger från Bromma, och att hon använder förbjuden giftfärg, när hon påstår sig vilja förbjuda den!