Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

Errol Flynn skrev 2014-02-27 23:14:09 följande:
    Orkar inte. Lägger min energi på annat.

Mm men du har energi att sprida fördomar som du hittar på skitsidor som avpixlat och fria tider.
  • sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-28 00:49:42 följande:
    Nejdå, det är faktiskt busenkelt: SLUTA SÄNKA SKATTERNA! Det är liksom det ni aldrig riktigt vill klaga på. Det är okey att de gamla får de sämre så länge som skatterna sänks, men kommer en endaste "arabmuslim" över gränsen, ja DÅ har vi inte pengar, och DÅ är det plötsligt "synd om de gamla"!!

Face the facts: SD röstade FÖR jobbskatteavdragen (utom det senaste, litet lagom till valet, snacka om PK-maseri). SD gjorde inte mycket för att förbättra för de äldre. SD säger sig vare "mot sjuklövern", men röstar med Alliansen oftare än inte.

Vi har råd med allt det du nämnde och mer, om vi bara slutar leka marknadsfundamentalister.

• sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-02-28 09:35:14 följande:
    Jag tycker att massa småbrott också ska rendera i utvisning. En människa som lever på bidrag och snatteri/rån kommer aldrig tillföra något till Sverige utan mest göra livet surt för oss andra.

Samma sak som rednecks som lägger soc-pengar på vodka och slår sina ungar. Vart ska vi utvisa dem? Eller du menar att svenska medborgare som har utländsk bakgrund ska gå på ständig "provanställning"? Varför i så fall?
  • sjuttiofemman
    Philipsson skrev 2014-02-28 09:50:40 följande:
    Hur vore det om Dan E. skötte sitt jobb istället?

Man får känslan av att många makthavare/media föredrar att snacka om JÅ och Sd istället för det de borde göra/prata om.

Men han förmedlade ju bara sin upplevelse av att se Åkesson på tv? Hur kan det vara fel?

Skitsamma vad som är sant eller inte, bara man förmedlar sin upplevelse :)
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-02-28 09:57:31 följande:
    De behöver inte redovisa hudfärg. Ursprungsland räcker. Polacker kan vara vita som snö men efter alla ligor med bedrägerier och villainbrott så ska självklart alla kriminella polacker ut ur Sverige så fort som möjligt.

Och de svenska medborgare med polskt ursprung som ingår i den grupp du nämner ovan, vad ska du göra med dem? Ta ifrån dem svenska medborgarskapet? Är det ens möjligt att ta ifrån någon ett medborgarskap?
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-02-28 10:02:22 följande:
    Vi kan inte utvisa etniska svenskar som är födda här. Förstår du inte det?

Men svenskar med utländskt ursprung vill du utvisa?
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-02-28 10:04:12 följande:
    Är du man??? Jag var bombsäker på att du var kvinna. Sjukt.

Min upplevelse av ditt inlägg gör att jag kräks.
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-02-28 10:08:26 följande:
    Varför? Jag blev bara så förvånad. Men kräks på du. Beach 2014.

Vaddå? Det är ju min upplevelse, sen om det är sant eller inte spelar ju ingen roll (Åkesson, 2014).
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-02-28 10:52:46 följande:
    Jag arbetar inte på redaktionen på Avpixlat så mina svar skulle inte stämma. Däremot var det någon som länkade till Hanne Kjöllers krönika där hon kritiserade Avpixlat för att inte skriva om den svenska våldtäktsmannen. Här är svaret:

avpixlat.info/2014/02/28/giertta-kjoller-och-hatsajten-avpixlat/

För att inte läsa avpixlat så publicerar du många länkar därifrån.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?