Philipsson skrev 2014-07-31 08:17:13 följande:
Men ta då och läs den, och anför sen de siffror du vill argumentera med, och bifoga sidhänvisningar. Det är ju så det måste fungera. Det kan ju inte vara så att vi andra ska försöka hitta den statistik DU vill anföra.
Läs den själv. Jag vet vad jag vet och att du inte vet det. Att du fortsätter att irra i okunskap är inget som jag kan lastas för.
Philipsson skrev 2014-07-31 08:03:22 följande:
Det mästa av det fysiska våldet riktar sig ju mot män, inte mot kvinnor. Att peka ut kvinnor som speciellt utsatta offer är alltså en falsk bild av verkligheten.
Men kvinnor kränks huvudsakligen i sina hem av en närstående. Den plats som ska vara tryggast blir mest utsatt. Är inte det ett problem tycker du? Och varför? För att vi tillåter en vrickad våldskultur hos männen.
Jeaninne skrev 2014-07-31 07:48:21 följande:
Hinner inte nu, men jag kan försöka leta statistik senare.
Grejen är, att med en sådan regel skulle vi slippa de kärleksinvandrare som enbart är ute efter att utnyttja sin partner och därefter oss alla. Och våra egna kärlekstörstande bröder och systrar, skulle slippa bli lurade - och få ännu sämre självkänsla efteråt, när de inser att de bara varit måltidsbiljetter...
Ditt människoförakt kopplat med ditt uppdrag inom partiet skrämmer mig. Menar du att partikamrater till dig läser här och tycker att din ståndpunkt är förenlig med SD?