Inlägg från: Vitrysk hockeyhjälte |Visa alla inlägg
  • Vitrysk hockeyhjälte

Varför hatar folk SD?

realist14 skrev 2014-07-11 16:32:17 följande:
    Särlagstiftningen är redan på gång vad jag förstår, iaf första försöken.  Kan bara hålla med dig i övrigt.
    Länk (om särlagstiftningen)?
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Tauriel skrev 2014-07-16 21:10:02 följande:
    Det finns inga kvinnliga privilegier. Vad skulle det vara? Förklara gärna för mig.
    Skojar du med oss nu?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Solrosens skrev 2014-07-16 19:47:07 följande:

Det kommer över 2000 människor till Sverige i VECKAN. Vad gör vi?

Vi tillber Ullenhag och Expo. Eller så är vi rasister.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Solrosens skrev 2014-07-17 15:09:35 följande:
    Ja och fortfarande är Sverige det ENDA landet som gått ut och lovat varenda en ett permanent uppehållstillstånd! Är det lösningen på all världens problem?
    Nej. Men godhet ska inte underskattas som narkotiskt preparat.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Dorian Ertymexx skrev 2014-07-20 21:19:52 följande:
    Bra fråga. Jag rekommenderar att du startar en tråd och talar om för folk att inte skaffa barn då.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
    Ådärkomdenja.
  • Vitrysk hockeyhjälte

Har varit utomlands några dagar men hörde att nåt vänsterpucko hade suttit och spytt galla i "Sommar i P1" häromdagen. Är det värt att lyssna på?

• Vitrysk hockeyhjälte

Men är svaret på bristande folktillväxt per automatik att importera massor med människor från kulturer som ofta är extremt inkompatibla med våra, och sätta dessa i segregerade förorter utan större möjligheter till integration i samhället?

Ja, vi ska hjälpa människor i nöd, inte tu tal om det. Men underskattandet av problematiken med kulturkrockar och islam i Sverige är nästan skrattretande.

• Vitrysk hockeyhjälte
    Philipsson skrev 2014-07-27 11:52:34 följande:
    Fast uppfattningen att skolan ska vara icke-konfessionell har jag haft ända sedan jag själv gick i skolan, och då fanns inte ens Sd. Det är en principiellt viktig fråga: Skolan ska handla om kunskap, inte indoktrinering och firanden!
    Det sannaste som sagts hittills i den här tråden.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    FDFMGA skrev 2014-07-27 12:41:48 följande:
    Jag tror inte att det vore möjligt att ha en ren kunskapsskola, värdeneutral i alla avseenden.
    Säkert inte. Men det innebär inte att religiöst drivna skolor är något vi ska ha överhuvudtaget. Är annars inte mycket för förbud och censur, men vad gäller religiösa friskolor (vare sig de är kristna eller muslimska eller något annat) säger jag: förbjud skiten.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Philipsson skrev 2014-07-29 20:16:05 följande:

Dessa HBTQ-fascister...varför ska alla andra anpassa sig till dem?

För att allt annat är bakåtsträvande. Vill Hans-Pia, som är född till man men "känner sig som" en kvinna, byta om på damernas ska han få göra det, eftersom allt annat vore en kränkning av hans personliga integritet. Fattar du väl.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?