Inlägg från: Vitrysk hockeyhjälte |Visa alla inlägg
  • Vitrysk hockeyhjälte

Varför hatar folk SD?

Rikard skrev 2014-05-20 13:12:30 följande:
    Så bra. Då kan vi ju öka invandringen.
    Om samhället och infrastrukturen har resurser att integrera dem, varför inte? Så är det dock inte nu. Och att först fylla på med folk för att sedan förvara dem och låta dem förbittras över det svenska samhället verkar det bättre att först se till att de där resurserna finns och sedan ta hit folk. Kommer de in snabbare i arbete kommer de också högst sannolikt att lära sig språket snabbare och därmed komma in i samhället snabbare. Bli integrerade, helt enkelt. Win-win. Nu är det snarare lose-lose.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-05-20 13:35:39 följande:

Du måste förstå dessa Sd-lobbyister, de hänger på avpixlat och tror att det är verkligheten. Har för mig att det finns någon diagnos på den åkomman..
    Och det kommer från människan som hämtar alla sina "sanningar" från IRM. Ibland kan man inte annat än skratta åt dig. Du är, som jag sagt tidigare, så brutalt enögd att till och med Kent Ekeroth hamnar i skuggan.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-05-20 15:45:25 följande:

Inte undra på att Sd hatar feminister..
    Oj var jag mer enögd än ekeroth nu, vitryssen?
    Du och han är av samma skrot och korn, men det inser du inte.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    nihka skrev 2014-05-21 20:15:09 följande:
    Uppenbarligen gäller devisen: Där det finns hjärterum finns det stjärterum.
    Du jämför primitiva flyktingläger i fattiga afrikanska länder med det som nyanlända ges tillgång till i Sverige? På riktigt? Bara "stjärterum" räcker liksom inte om man ska upprätthålla illusionen av en problemfri och livsnödvändig mångkultur, det krävs mer än så.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    kenneth768768 skrev 2014-05-21 22:13:53 följande:
    Du vill kunna stämpla alla som säger emot dig som sverigedemokrater för att kunna sluta med alla andra argument än "är du kränkt eller! Släpp offerkoftan nu jävla SD:are!"
    Det är så sjuttiofemman jobbar. Sedan inlägg ett, faktiskt. Blandat med klagosånger om hur hotad vederbörande hade blivit om han/hon skrivit under sitt eget namn.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-05-23 08:49:12 följande:
    Rätt fascinerande faktiskt att de som så hett önskar dela upp befolkningen i "vi" och "dom" inte kan svara på en så enkel fråga. Känns lite....PK
    Och du gör ingen sådan uppdelning menar du? Jag tror inte det finns en enda människa som inte resonerar i de termerna. Jag menar, även för en miljöpartist måste det väl finnas folk som inte är svenskar?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-05-25 08:48:06 följande:
    Så här arbetar sd's hatsvans:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article18949006.ab

Så mycket vidrigare än alla störda Sd-möten tillsammans. Kan inte båda sidor bara lägga ner hot och våld? Fascism ska bekämpas med demokrati och inget annat.
    Du har ingen aning om vem som kletade dit det där hakkorset, du bara antar att det är SD eller någon ur deras "hatsvans" för att det stämmer bäst överens med din världsbild. Speciellt som tidningen själv nämner att det kan finnas en koppling till SvP (dvs inte SD).

Enögd, var det ja. 

(För tydlighets skull, det är givetvis inte okej någonstans att spraymåla hakkors på någons dörr överhuvudtaget, Mona Sahlins inkluderad).
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Rataxes skrev 2014-05-25 20:38:31 följande:

Blir ni lika upprörda när samma saker drabbar "motståndarlaget"?
    Nej, det blir de inte. Det är det som är så skrämmande.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Velouria skrev 2014-05-25 21:56:52 följande:
    Jag stör mig otroligt mycket på folk som ska tala å mina vägnar. Gör inte om det, är du snäll...
    Nu var det i och för sig inte primärt dig jag syftade på, men vill du ta åt dig så för all del.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    FDFMGA skrev 2014-05-25 23:19:23 följande:
    Det där är faktiskt roligt. Inte nog med att F! kommer in, de representeras av en rom.

Toksekten lär ju drabbas av kortslutning.
    Roligast var hon F!-kandidaten som självsäkert kläckte ur sig att de är "större än SD". Sen kom det riktiga resultatet.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?