Varför hatar folk SD?
Har man bara de rätta verktygen så går det rätt bra att göra en korrekt analys på förhand
Hur går det med din egen analys av hen-användningen hos mödrar som beslagtar sina döttrars stringtrosor
Valvakorna (samtliga partiers) framstår i vanlig ordning som sektmöten mer än något annat.
Är dessutom fortfarande hjärtligt trött på klyscheriet om "vi och dom"-tänkande som ännu ett sånt där diffust och kontraproduktivt skitsätt att slänga skit på SD. Alla partier ägnar sig åt sådant. Som jag sa tidigare, även en miljöpartist anser väl att det finns människor som inte är svenskar?
Varje idrottsklubb ägnar sig åt Vi o Dom-tänkande
Jaha, sjuttiofemman och allt vad ni heter, vad gäller framöver då? Är det hån, ironiserande och hat i fortsättningen också (vi ser ju hur det har påverkat röstsiffrorna) eller ska ni äntligen börja rannsaka er själva och inse att folk inte är mer rasistnazistfascistiska nu än förr (snarare tvärtom, skulle jag tro)? Ni tycker säkert ni tänkt och resonerat rationellt och förnuftigt när ni lade era röster på de partier ni valt i EU-valet. Jag gör det i alla fall. Och det gör säkert SD-röstarna också.
Och när man är så missnöjd att man rättfärdigar för sig själv att rösta på ett parti som av kreti och pleti utmålas som det sämsta sedan NSDAP, och dessutom delar det missnöjet med uppemot tio procent av alla som röstade i valet, borde det inte vara läge att börja fundera på vad som gör människor så desperata? Jag tror inte för en sekund att det har att göra med någon tro på den "vita rasens överlägsenhet" eller något annat rasbiologiskt dravel, inte heller med en längtan efter ett nytt tredje rike.