Inlägg från: Rataxes |Visa alla inlägg
  • Rataxes

Varför hatar folk SD?

Philipsson skrev 2015-02-22 16:47:14 följande:
    Ett idealiskt parti att rösta på för Sd-hatarna: www.expressen.se/gt/hans-parti-ska-bli-en-mot.../
    Invandrardemokraterna ser inte invandrare som någon belastning för samhället, utan som en resurs.

Invandrardemokraterna tror stenhårt på att man kan börja jobba omgående och komma in i samhället utan att man behärskar språket. De vill att nyanlända ska få hjälp under vägens gång efter att de har kommit i sysselsättning.

- Det finns så många invandrare som kan så mycket, men som inte får chans, säger Mike.

Det är något jag ställer upp på, med liberal politik skulle detta vara genomförbart.

Pst - vatten är ett av de E-numren // Fantastisk kännedom om livsmedel...
  • Rataxes
    Philipsson skrev 2015-02-23 00:45:41 följande:
    Ja, om du nu står för fri invandring, så är det väl bara att rösta på partiet.

Utifrån som debatten har gått under många år nu, så borde ju det partiet få ett enormt stöd. Tiden får utvisa om det blir så.

Det skulle smaka fågel, trots allt, att i framtiden få höra en debatt mellan t.ex. Folkpartiet eller Miljöpartiet, och Invandrardemokraterna, där då Fp och Mp skuille framhålla sitt motstånd mot för hög invandring, och samtidigt utmåla ID som ett extremistparti!
    Nej, jag röstar på KLP, ett riktigt liberalt alternativ. ID, ja jag misstänker ju att det bara är ännu ett i raden av bidragsknarkarpartier.
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2015-02-27 21:43:31 följande:

Polisrazzia mot kriminell Sd-politiker.

Detta är nog nästa rättspolitiske kandidat i riksdagen:

www.varnamonyheter.se/artikel/126220/sd-politiker-anhallen-efter-polisrazzia

Hade inte det där stolpskottet kuppat in sig som politisk vilde på en öppen lista?

Iallafall är det otroligt korkat att ha öppna listor. Folkpartiet drabbades väl på 90-talet när HA-medlemmar satte upp sina namn på öppna FP-listor.
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2015-02-28 16:33:13 följande:

Lill-Hitler Ted Ekeroth har lekt fascist igen.

"Det är inte min sak att kolla upp om mina påståenden stämmer":

www.sydsvenskan.se/lund/miljopartist-polisanmaler-sverigedemokrat-for-hets-mot-folkgrupp/

Är det numera fascism att inte vilja ha tiggeri i landet? Har Pansarbefälet twittrat om detta eller har du listat ut det själv?
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2015-02-28 19:30:41 följande:
    Kalla det vad du vill men du kan inte påstå att han för en nyanserad och välgrundad debatt. Det är inget annat än hat och lösa rykten han sprider. Och det för att han är en rasist.
    Att vara korkad är inte fascism, isåfall skulle större delen av den svenska vänstern vara fascister.
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2015-03-01 17:51:05 följande:

Jag anser att det finns likheter mellan Sd och fascismen.

Jo , jag vet det. Du brukar upprepa detta i ungefär vart fjärde inlägg.

Inser du inte själv att det blir en smula enformigt?
    Jag svarar endast i undantagsfall anonymiserade användare.
  • Rataxes

Som det är idag subventionerar vi invandring.

Kostnaderna drar sen i väg när fler kommer hit, men den enda lösning som presenteras är att
    1) vara antirasist, eller
    2) vara för minskad invandring, aldrig
    3) skära i utgifterna.

Jag svarar endast i undantagsfall anonymiserade användare.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?