Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

UniqueSnowflake skrev 2014-02-26 22:02:10 följande:

Jag håller helt med dig!

Vill bara hälsa: var försiktig. "De" rensar tråden friskt just nu.

Ja de får rensa på. Jag är redan åsiktsregistrerad av våldsvänstern aka Researchgruppen pga mina "extrema" åsikter. Bryr mig föga längre.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    Politisk härdsmälta skrev 2014-02-26 22:10:54 följande:
    Hovrätten har fastställt tingsrättens dom.

www.dn.se/nyheter/sverige/svea-hovratt-domer-.../
    Då får vi se om Somalia tar emot honom vid utvisningstillfället. Annars blir vi sittande med Svarte Petter i alla fall.
  • Errol Flynn
    Thomas66 skrev 2014-02-26 22:23:24 följande:

Nähe, inte pga vad du har sagt här iaf ? Är du smyg-nasse?
    Tydligen. Visste inte om det själv så det är tur att Researchgruppen har koll.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 21:19:16 följande:
    Antagligen kommer han inte från Somalia utan han bor i Stockholm. Om det däremot handlar om en turist som bor i Somalia eller Portugal i vanliga fall så kan man kanske tala om det.

Ja, det är klart att allt det du nämner fanns på avpixlat, fria tider och exponetat. De är ju främlingsfientliga och rasistiska sajter. Det är ju vad de gör, samlar all dirt om invandrare och publicerar det som om alla invandrare är dåliga människor.

Hur skulle du känna om jag startade en sajt där jag sammanställer allt dåligt jag kan hitta om personer som heter Gert men inget bra och inget dåligt som görs av personer som heter Gerda och sedan talar om att om du röstar på mitt parti DS så ska jag gör allt jag kan för att begränsa antalet personer med namnet Gert i landet för de är riktiga schweine. Sedan kan du läsa 4000 kommentarer på min hemsida om hur man vill kastrera alla som heter Gert. Nice, eller hur?
    Men han kommer väl fortfarande från Somalia även om han bor i Stockholm? Och att han var somalisk medborgare visste jag.
  • Errol Flynn
    Thomas66 skrev 2014-02-26 22:30:48 följande:

Nä, tänkte mera som jag skrev att det va bra när man inte vet vem gärningsmannen är, och bara vet hur han ser ut.
    Jag tycker också signalement är viktigt. Om en serievåldtäktsman härjar i mitt bostadskvarter så hjälper det mig föga om det står att det är en man av medellängd. Har han knallrött hår eller är afrikan så kan det hjälpa mig att identifiera denne och backa och försöka undvika fara.
  • Errol Flynn
    Thomas66 skrev 2014-02-26 22:35:03 följande:

Vilka pajasar , men det är väl bara en karriär som mycket annat idag. Man vill lossas vara snäll och duktig, men det är cash in som gäller.
    Jag har kommenterat med Disqus på Expressen (som ju är pajasarna som anställde de våldsamma AFA-folket till att börja med) och några kommentarer på Avpixlat. Jag håller samma ton som här. Researchgruppen har via sitt företag Seppuku Media tagit olagliga kreditupplysningar via Bisnode på 406 kommentatorer som de hävdar att de ska använda i statistiskt syfte. Hade de bara velat veta vår inkomst hade de kunnat Ratsita oss. Men budskapet var att vi vet vem du är. De har grävt efter våra mailadresser och förföljt oss via myndighetskontakter och Facebook. De är ju även Aschbergs små skyddslingar och nämnde ska göra ett program i sommar som heter Trolljägarna där de ska hänga ut människor för deras åsikter och dyka upp på arbetsplatser och dylikt.
    Det ironiska är att de vill se om vi som kommenterar har domar på oss. Själva är de dömda för mordförsök, mordbrand, grov misshandel med järnrör, dataintrång, våldsamt motstånd mot tjänsteman osv. Och dessa väljer Expressen att samarbeta med. Och Aschberg. Romregistret blev ju stort men åsiktsregistrering i Sverige 2014 för icke olagliga kommentarer går bra. Du har rätt att uttrycka dig anonymt på nätet men dessa  kriminella ska nu röja människors identitet fast de själva har skaffat skyddad identitet. Pajasar.

www.exponerat.info/arschberg-och-researchgruppen-har-tagit-kreditupplysningar-pa-exponerats-kommentatorer/

• Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 22:47:07 följande:
    Ja, han kommer fortfarande från Somalia även om han bor i Stockholm, men på vilket sätt är det relevant att tala om att en person som bor i Sverige tidigare bodde i ett annat land tidigare? Nu talar jag inte om någon specifik person utan allmänt.
    För att om du kom som asylsökande och fått uppehållstillstånd (inte medborgarskap) men försörjs av skattepengar och inte talar ett ord svenska och inte har några ambitioner att anpassa dig så kommer du aldrig att ses som svensk. Inte av mig eller många andra. Därför tycker jag det är gräsligt när man läser om dessa "svenskar" som reser runt i världen och begår terrordåd. Väldigt solbrända svenskar.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 22:47:07 följande:
    Ja, han kommer fortfarande från Somalia även om han bor i Stockholm, men på vilket sätt är det relevant att tala om att en person som bor i Sverige tidigare bodde i ett annat land tidigare? Nu talar jag inte om någon specifik person utan allmänt.
    Och om vi pratar om denna specifika individ så ska han utvisas till sitt hemland, således är han somalier, inte stockholmare.
  • Errol Flynn

Lite sorgligt att åklagaren inte tänkte yrka på utvisning först:

Den somalier som åtalas för att ha våldtagit en döende kvinna och därefter fortsatt att ha samlag med hennes döda kropp kommer att få stanna i Sverige. Det står klart sedan kammaråklagare Daniel Jonsson valt att inte yrka på utvisning.
    – Han kan ju lika väl begå brott där nere om han skulle bli utvisad, förklarar åklagaren.

www.expressen.se/nyheter/ali-valdtog-84-aringen---far-nio-ars-fangelse/

Och varför utvisades inte denna stjärna efter våldtäkt nummer 1?

• Errol Flynn
    Cal XVI Gustf skrev 2014-02-26 22:56:59 följande:
    Registrera inte riktigt namn, riktig e-postadress, riktigt facebook-konto osv om du vill kommentera anonymt.
    Det behövdes inte. De har sökt på ip-adresser. Och jag har inte brutit några lagar så dom kan ta sig i häcken.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?