Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2014-02-26 12:06:08 följande:

Det vet jag men du skrev något om en liten spalt i kvällspressen, eller vad menade du?

Det var Hanne Kjöllers lilla text jag syftade på.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    Ulf Harrys Farsa skrev 2014-02-26 13:44:13 följande:
    På bild 1/5 verkar dom ju ha missat vitpixlingen isåfall. (jag vet att det förekommer, och har aldrig förstått varför)

www.aftonbladet.se/nyheter/article18438522.ab

Jag får bara upp en bild där ansiktet är vitpixlat. Expressen visar både ansikte och namn.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 14:06:52 följande:
    Jag håller inte med dig om att försämringar skulle lägga DN i nästan samma klass som exempelvis Expressen och Aftonbladet.

Alldelles oavsett var det iaf inget fel på den den aktuella artikeln. Den gjorde sin poäng och visade ett exempel på att Avpixlat är en rasistisk sajt. 

Bild och namn kommer säkerligen där när identiteten avslöjats. Fler vita har hängts ut med namn och bild på nämnda sida. Är brottet tillräckligt avskyvärt så spelar hudfärg mindre roll.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 21:19:16 följande:
    Antagligen kommer han inte från Somalia utan han bor i Stockholm. Om det däremot handlar om en turist som bor i Somalia eller Portugal i vanliga fall så kan man kanske tala om det.

Ja, det är klart att allt det du nämner fanns på avpixlat, fria tider och exponetat. De är ju främlingsfientliga och rasistiska sajter. Det är ju vad de gör, samlar all dirt om invandrare och publicerar det som om alla invandrare är dåliga människor.

Hur skulle du känna om jag startade en sajt där jag sammanställer allt dåligt jag kan hitta om personer som heter Gert men inget bra och inget dåligt som görs av personer som heter Gerda och sedan talar om att om du röstar på mitt parti DS så ska jag gör allt jag kan för att begränsa antalet personer med namnet Gert i landet för de är riktiga schweine. Sedan kan du läsa 4000 kommentarer på min hemsida om hur man vill kastrera alla som heter Gert. Nice, eller hur?
    Han är somalisk medborgare. Är man svensk bara för att man är på svensk mark?
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 21:45:51 följande:
    När man har fällts för ett tillräckligt grovt brott finns stöd i lagen för att PUT ska återkallas och personen kan utvisas antingen efter avtjänat straff eller för att avtjäna sitt straff i ursprungslander. Det beror lite på vilket land det gäller och vilka avtal som har träffats länderna emellan. Eller vet du att personen inte hade PUT?
    Jag tyckte det stod att han var asylsökande men jag kan ha fel.
  • Errol Flynn
    Gert skrev 2014-02-26 21:44:57 följande:
    För det gör media på svenska gärningsmän. Fast media brukar ju skilja på människor så där. Vi och dem -tänket. Precis vad de anklagar SD för att göra.
    Tycker det är lite sorgligt att man tackar värdlandet som ser till att man har tak över huvudet och mat i magen med anala våldtäkter. Skräpmänniska.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 21:54:46 följande:
    Ja, i så fall så är han asylsökande och somalier.
    Således icke svensk och kommer förmodligen aldrig att få äran att bli det. Hoppas jag.....
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 21:54:46 följande:
    Ja, i så fall så är han asylsökande och somalier.
    Jag personligen tycker att det är skrämmande att vissa inte ens kan avstå från att begå grova brott under tiden de söker asyl. Och att det inte innebär att UT/PUT automatiskt avslås när dessa uppgifter framkommer.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 21:52:37 följande:

Nej, jag anser inte att man är svensk bara för att man är på svensk mark. Man behäver inte ens svensk mark för att känna sig svensk. Jag var svensk i alla år jag bodde utomlands, men jag var även något annat. Skulle du inte känna dig annat än svensk om du levde någon annanstans länge?
    Men du skrev i ett tidigare inlägg att han inte kommer från Somalia om han bor i Stockholm. Hur menar du då? Att du inte kommer från Sverige om du bor i Kapstaden?
    Jag har bott utomlands och kände mig svensk men var självförsörjande och lydde landets lagar. Som sig bör.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-02-26 22:03:15 följande:
    Man får nog vänta tills de är dömda...
    Om man våldtar en kvinna analt och fortsätter efter döden och även våldtar en man på ett härbärge analt så anser jag att domen är irrelevant. Vittnen finns. Han våldtog kvinnan analt i parkeringshuset när polisen kom. Såna människor ska inte befinna sig inom Sveriges gränser någonsin oavsett om Sveriges tandlösa domstolar friar.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?