Lite tröttsam är du allt när du kinkar som värst, lilla prinsen.
Du trodde att att motsatsen till invandring var utvisning och sen prålade du lite med att använda antonym i stället för motsats
Du har fortfarande inte svarat på min fråga om var jag har påstått att SD inte borde vara välkomna i skolan till skillnad från övriga riksdagspartier.
Jag är helt övertygad om att du inte kan belägga mitt påstående, att det bara var strålning som tagit emot som viskade detta till dig.
Där har du förresten en märklig skillnad mellan SD-kramarna och oss svenskar. Vi svenskar står för vad vi säger och har vi fel erkänner vi detta medan den söndercurlade kramaren låtsas som ingenting.
Tänk som du gått an i den här tråden utan att våga stå för dina uttalanden.
.
Och dina diagnoser skiljer sig heller knappast från övriga sektens, lilla prinsen. Psykologer har jag för övrigt mer än tillräckligt av i släkten - vill du att jag ska be någon av dem att klicka på "visa endast Philipsson" och komma med ett försiktigt utlåtande. Min gissning är att ditt svassande om att detta är ditt sista inlägg i tråden skulle ses som av central betydelse. Vad tror du?
Annars kan du väl fundera lite över motsatsen till utvisning - jag lovar att det inte är invandring, som många inom toksekten tycks tro.