Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

Ser att Suffering har hunnit avverka ett antal nya nick senaste dygnet och att hen nådde det sedvanliga stadiet där det hätska hatet för vad hen betecknar som "negrer" hann jobba upp sig till nästan full styrka.

• nihka
    sjuttiofemman skrev 2014-01-04 18:52:07 följande:

Haha berätta om min resa? Jag har inte gjort någon resa och även om jag gjort det så skulle jag inte diskutera det med någon som är så uppenbart färgad i sin uppfattning. Jag har ingen lust att hamna i någon propagandaskrift. Vad får dig att tro att jag är en våldsbejakande vänsterextremist?
    Påhoppen och de grundlösa antagandena är favoriter i repris av andra gamla påhopp och grundlösa antaganden till en lång rad andra människor som inte håller med vederbörande om något. De är helt meningslösa att bemöta.
  • nihka
    Digestive skrev 2014-01-05 03:13:40 följande:
    Hihi.. presentera det där för arbetsgivaren eller vid nästa anställningsintervju. Ta helt enkelt reda på vad svensken tycker om sådant där och återgå sedan till garderoben där svensken i allmänhet placerar pedofiler, vederbörande och dylikt i.

Färre än 2/10 röstar på ett parti som Sverigedemokraterna, 70% gör det troligen enbart för att sänka immigrationen - och rasister börjar tro att de har fått vind i seglen. Snacka om att åka optimistjolle! Solig

Svensken hatar rasister. Svensken hatar människan bakom det citerade nicket, hatar, alltså spott-hatar, ser-ner-på-hatar, talar-ordentligt-med-skit-om-bakom-ryggen-hatar, undviker-umgänge-hatar och just-därför-slutade-de-höra-av-sig-hatar. Allt för att vederbörande envist vill leva kvar i en värld som hela den etablerade och vedertagna akademivärlden, i konsensus, förklarar icke överensstämmande med verkligheten.

Till vilken nytta väljer människor att leva så? Pedofiler har hemliga nätverk i skymundan, har säkerligen möten med aktivitet efter gemensamma intressen och som döljs för allmänheten som inte riktigt skulle acceptera det och så vidare - känns det igen på något vis? Att människor väljer ett sådant liv byggt på blott fantasier häpnar faktiskt.

Det kan besittas hur många och vilka åsikter som helst - hata svarta och se ner på dem bara för att - men att faktiskt inbilla sig att det ligger någon slags empirisk verklighet bakom åsikterna, kan ses som så dumt att det faktiskt inte skulle förvåna om vederbörande tog med sig det citerade vid nästa anställningsintervju.

Seriöst, gå ut och skylta med dessa åsikter och smaka sedan på lite svensk kultur (som även önskas bevaras, paradoxalt nog). Det kanske inte delas ut någon regelrätt smäll men anseendet lär förstöras rejält, om det nu redan inte har förstörts av samma anledning. Gört bara gört. Sker det ingen skillnad alls så lever vederbörande så långt ut på landet att det säger sitt, alternativt har bravaden redan gjorts.
    Den typen av högrasistiska inlägg som du svarat på här brukar försvinna ganska fort vilket är lite synd för de är så talande.

• nihka
    Digestive skrev 2014-01-05 04:36:39 följande:
    De kommer med ölen som ett brev på posten.

"När man vill vara sig själv för en stund."
  • nihka
    Errol Flynn skrev 2014-01-05 11:40:49 följande:
    Såg ett gäng märkliga nick som avreggats men jag kunde inte ens förstå vilken sida människan var på.
    "Neger", nihkanovell med gruppvåldtäkt, frågor som rör hur jag ställer mig till att bli tagen hårt bakifrån och dragen i håret, anusfixering, "bög" "stenkastarextremvänsteraktivist", beskrivning av "negerns egenskaper", "Varför tycker ingen om mig?", "SD 2014!"

Jag har inga problem att förstå vilken sida individen i fråga står på. Däremot har jag stora problem med att förstå hur den här sortens beteende har en så lång historia av att ses mellan fingrarna med av de allra flesta av hens politiska fränder.
  • nihka
    Errol Flynn skrev 2014-01-05 12:22:17 följande:
    Skola, förskola, tandvård, sjukvård. Numer socialbidrag. Facklig hjälp vid tvister. För människor som inte får befinna sig i Sverige överhuvudtaget.

arbetet.se/2007/10/02/illegala-invandrare-ska.../
    Främst är det barnen man tänker på här. Det är ju viktigt att de går i skolan och får sina barnvaccinationer mm mm någonstans. De har ju oftast inte valt att komma till Sverige. De vuxnas rättigheter är betydligt mer begränsade som sjukvård som inte kan anstå.

Att den som jobbar svart ska få hjälp av facket handlar inte om att ta in dem i facket utan att driva processer mot arbetsgivare som utnyttjar dessa människors utsatta läge och anställer dem svart. Man vill precis som med sexköpslagen kriminalisera den som betalar för tjänsten och inte den som säljer tjänsten.

Visst kan man resonera som att gör det helvetiskt tufft så åker de självmant, men när det är värre än helvetiskt tufft där man kommer ifrån hjälper det inte. En del blir tvångsutvisade eller eskorterade ut ur landet. Polisen kommer på natten och hämtar hela familjen och på morgonen sprids ryktet i skolan om varför den och den inte är där. Det är väldigt upprivande för alla parter. Det bästa är när myndigheterna kan övertyga personerna om att det är bästa att resa hem. Om de åker frivilligt är det ju dessutom mindre troligt att de återvänder.

Sedan är det inte olagligt att befinna sig i Sverige efter ett utvisningsbeslut. Tycka vad man vill men så ser lagen ut.
  • nihka
    effemgea skrev 2014-01-05 15:17:11 följande:
    [quote=72133573][quote-nick]nihka skrev 2014-01-05 02:15:23 följande:[/quote-nickå]Ser att Suffering har hunnit avverka ett antal nya nick senaste dygnet och att hen nådde det sedvanliga stadiet där det hätska hatet för vad hen betecknar som "negrer" hann jobba upp sig till nästan full styrka.[/quote] Tror du missade flockledarens fantasi. Där hen lät dig bli gruppvåldtagen av fyra araber. Reaktionerna blev de väntade. Någon anständig kallade tilltaget talibanfasoner medan några andra upprördes över att en "patriot" jämfördes med talibaner. Jag sparade ner flockledarens våldtäktsfantasier och kan inboxa dig dem om du vill. I vart fall tycker jag att du ska vara mycket försiktig med allt personligt, det verkar som flocken är fixerad av dig.
    Nej, jag såg fortsättningen på "novellen" men kommenterade inte. I en annan tråd som hen startade som enbart var en missnöjestråd över hur dumma i huvudet alla "WT" kvinnor på FL är postades också det rasistiska inlägget om "negerns egenskaper" igen. 

Alla som försvarar den här typen av handlingar av omdömeslös idioti för att man blint ställer sig bakom en person pga av att man delar dennes partipolitiska åsikter är ju värda inget annat än förakt. Eftersom denna gruppmentalitet verkar mycket utbredd inom just SD är det väl en stor orsak till att varför folk hatar SD. Det finns ju så många svar på trådstartens fråga och efter 3000 inlägg finns det fortfarande mer att tillföra där.

• nihka
    Thomas66 skrev 2014-01-05 19:30:08 följande:

Och tomten effemga är ju nästan lika dan som den andra idioten, han har antagligen världsrekord på fl. angående personangrepp och generaliseringar.
    Har du någon aning hur många gånger DU har dunkat den här människan under olika alias i ryggen??? Har du någon aning om hur många gånger jag har känt igen och du inte haft en aning??? Eller iaf agerat som om du inte haft en aning. Du har klagat på min ton till vissa, men det är för att jag känner igen. Har man käftat med den här personen i nästan ett år lär man sig känna igen en del markörer även när diskussionen inte har hunnit skruvas upp så mycket som den obönhörligen alltid gör. Det slutar alltid med att personen skriver de mest vidriga rasistiska inlägg och personliga påhopp till alla som inte bekänner sig till SD.

Effemgea har hållit på ÄNNU längre än jag och människan borde få medalj för att inte ha låtit sig provoceras av en person som visat gång, på gång, på gång, på gång att det helt saknas gränser.
  • nihka
    effemgea skrev 2014-01-05 22:19:55 följande:
    Tror Suffering gick för långt den här gången och att det blir lättare för andra sverigedemokrater att förstå vad hen står för i fortsättningen. För ska man vara helt ärlig, så är hen ju inte representativ för någon annan än sig själv.
    Om det ändå vore så. Kanske för en liten tillfällig klick vilket förstås är bättre än tidigare vilket var noll. Men nej, han har gått precis lika långt och längre förrut. Det kan jag personligen intyga. Kom ihåg att jag är kvinna och det finns ett "extrapaket" bortom standardpåhoppen för det.

Det som är annorlunda den här gången är att jag envist har drivit frågan om hur man kan ställa sig bakom olika uttalanden av vederbörande och framför allt varför i stort sett ingen reagerar från SD-håll. Suffering tyckte jag körde med "orent spel" som försökte "ställa människor mot varandra" och "orsaka splittring" väl invirad i SD-sektgemenskapens mot de egna allförlåtande och ulliga mantel, än mer tydligt visad på avpissat och fria strider men nu ska det säljas ut eller så har man sagt att man står för vad människan spyr ur sig. Har man nolltolerens får man ha det även på fritiden.

Man kan inte hålla med någon om att det är illa när man kallar SDare rasister och sedan vända ett behändigt blint öga till när samma person säger de mest vidriga rasistiska sakerna. Inte om man vill framstå som det minsta trovärdig.

Än så länge är det EN SDare som genom att uttrycka det i tråden fördömt vederbörandes uttalanden.
  • nihka
    effemgea skrev 2014-01-05 23:18:42 följande:
    Jag brukar tänka så här: Om man inte ens har förmåga att tolka vad som händer på ett enkelt internetforum - hur tusan ska man då kunna förstå ett komplext samhälle.
    Bulls eeeeeeeeeeeeeeeye!

Och det som händer här händer naturligtvis på fler sajter.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?