Inlägg från: oOOo oOOo |Visa alla inlägg
  • oOOo  oOOo

Varför hatar folk SD?

Quintus Zebra skrev 2014-06-04 11:39:34 följande:
    Borde inte jag som ägare av en Schweizisk telefon få folkomrösta om min telefons ideologiska ståndpunkter??
    Det tror jag säkert.
    Quintus Zebra skrev 2014-06-04 11:39:34 följande:
    Det är synd att Karl Popper är död, annars hade han nog slängt ihop en kritiskt tänkande manick till mig!!

• oOOo  oOOo
    Philipsson skrev 2014-06-25 14:55:47 följande:
    Tröttsamma SD-hatare. Skaffa dig ett liv ist för att hata.
    Är det inte ganska bra att hatiska personer inte har ett liv utanför FL, deras hat blir ju föredömligt begränsat.
  • oOOo  oOOo
    Philipsson skrev 2014-07-20 23:57:57 följande:
    Det är ju p.g.a. den hatstämning som du och dina gelikar piskar upp, som killen behöver livvakt. Han behöver det ju uppenbarligen, eftersom han inte får vara ifred.
    Visst är det intressant De vill hata ifred och blir gnälliga när deras hat kostar pengar. Tänk vad brist på självinsikt kan ställa till med.
    Philipsson skrev 2014-07-20 23:57:57 följande:
    Känns det bittert att demokratin finns?
    Bristen på respekt för demokrati är slående. En intressant artikel om hur kommunism leder till moraliskt förfall

• oOOo  oOOo
    Velouria skrev 2014-07-21 11:49:16 följande:
    Om du menar att motståndare till SD är antidemokrater, menar du samtidigt att SD är demokratiska? Anser du även att sverigedemokrater står upp för de mänskliga rättigheterna?
    Motståndare kan man nog vara i demokratisk anda. Som jag skrev gällde det dessa hatiska personer som inte verkar ha något bättre för sig än sitta och spy galla på ett kvinnoforum dagarna långa.Inte konstigt att det byggs upp en hotbild. Att just dessa personer sedan gnäller över kostnaderna och sitter och gnisslar tänder över att någon går på restaurang är patetiskt i överkant

Om sverigedemokrater är demokratiska vet jag inte. Just de partier med ordet 'demokrater' i namnet brukar ju vara just de som inte riktigt fattar vad demokrati innebär
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2014-07-21 14:25:13 följande:
    Och "o". Om du tänker efter så är det ingen som missunnar Ekeroth ett litet restaurangbesök. Vi skojade bara med erGlad
    sure

tror snarare vi fick höra vad en typisk SD-hatare tänker och råkar säga i affekt

• oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2014-07-21 14:25:13 följande:
    Spy galla på ett kvinnoforum dagarna långa. 

Jag gissar att många SD-kramare gärna klamrar sig fast vid SD:s traditionella kvinnosyn och anser att det är fel att det ska finnas annat än kvinnor på ett forum där ett fokus är barn och ett annat familj.
    Detta är de facto ett kvinnoforum. Vad du lägger i det klanske mer har att göra med din oförmåga att se skillnad på kvinnor och småflickor
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2014-07-21 14:43:39 följande:
    Det gör det ju bara än mer komiskt.
    Mycket komiskt
    FDFMGA skrev 2014-07-21 14:43:39 följande:
    Jag minns en högskolekurs där vi skulle skriva ett referat av en gravallvarlig text vilket jag inte mäktade med och i stället gjorde ett kåseri av texten. När vi sen fick tillbaka texterna med min som ett exempel var det några som protesterade och högljutt förkunnade att så såg inte instruktionerna ut, min text borde  i stället bli underkänd.

Blivande SD-kramare, månneFlört
    Då väntar jag bara på att Romson och gänget skall hänvisa till 'skojade bara' ang sitt miljöflum, hade varit riktigt roligt och passande faktiskt. De måste gått samma kurs som dig

• oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2014-07-21 14:45:36 följande:
    Gör jag?
    Du tror inte att du förväxlat mig med O-nicketSolig
    Nja, det var väl du som råkade ta illa upp för att jag kallade FL för ett kvinnoforum. Frågan är varför?
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2014-07-21 14:59:30 följande:
    Det tror jag inte - temat för min kurs var skriftlig framställan medan temat för MP är politik.
    Det skulle dock förklara varför MP:s politik mer liknar ett tramsigt kåseri, lite som dina poster faktiskt
    FDFMGA skrev 2014-07-21 14:59:30 följande:
    Det kommer du kanske att märka det dag du vänder dig till FL:s ledning och förklarar att FL är ett kvinnoforum och får svaret att det inte alls är så. FL är ett familjeforum som mest frekventeras av kvinnor.
    Jag skulle inte bli det minsta förvånad över att FL inte är medvetna om att deras forum är ett kvinnoforum. Du som betelar reklam här verkar dock helt medvetna om detta

• oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2014-07-21 16:42:02 följande:
    Ursäkta, jag såg inte dina synpunkter om vad som är manligt respektive kvinnligt.

Jo, det är just det jag menar. Vad som är manligt eller kvinnligt finns ofta i våra huvuden. Jag tycker att jag mest ser blöjreklam på FL.

Håll i dig nu "O" och sätt på säkerhetsbältet. Det finns män som byter blöjor på sina barn.

Tro mig - jag har nog bytt tusentals blöjor. Inte min mening att skrämma dig - men det är sant.

Testa att starta en tråd om ämnet vetja, du kommer att få förfasas över hur många män som byter blöjor på sina barn - så fortsätt SD-kramandet du.

I dessa kretsar är det säkert inte så frekvent.
    Jag tvivlar inte det minsta på att du är jätteintresserad av blöjor vad som kanske är mer intressant är vad du gör med dina Clearblue. Du kanske rör i drinken med dem när du är på Mamma Boosten The Show?

FYI det är inte det de är avsedda för. Det kanske är därför det råder sådan förvirring här om det är positivt resultat på vissa test
Svar på tråden Varför hatar folk SD?