Inlägg från: Velouria |Visa alla inlägg
  • Velouria

Varför hatar folk SD?

Han skulle nog verkligen trivas i talibaners sällskap., så orimliga som de är  
    Terrorister är de allihopa, allihopa, allihopa

Mother cake
  • Velouria
    Philipsson skrev 2014-02-18 19:13:41 följande:
    Så nu kom demokratiföraktet fram. Brukar vara så.
    Och du tycker att Breivik gjorde rätt som mördade så många människor pga deras politiska ställningstagande. Brukar vara så.
    Mother cake
  • Velouria
    Philipsson skrev 2014-02-18 19:31:02 följande:
    Velouria visade förakt för demokratin, när hon anser att dödsstraff för vissa, men inte för andra. Trist att man ska behöäva förklara precis allt man menar.
    Nej, du visade stöd för Breivik som i sin tur pissade på demokratin och därför mördade en massa människor. 
    Mother cake
  • Velouria
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-18 22:12:53 följande:
    Och försökte spränga norska motsvarigheten till riksdagshuset, icke att förglömma.
    Jepp, äkta exempel på verklig demokrati
    Mother cake
  • Velouria

Nu tror jag inte att detta parti blir mer vänlig mot "icke-svenskar" men det finns en jävla anledning till varför SD är så förbaskat avskydd, även av de som varit sympatisörer. Visst, SD är inte det enda parti man drar ifrån för att sluta sig till ett annat parti. Dock att starta ett parti som är en tydlig markering MOT SD säger ju ett och annat. Även Fria Tider har sparkat SD i arslet, en "nyhetskälla" som alla sverigedemokrater använt sig av. Ojdå
    Anser ni fortfarande att SD är demokratiskt? Vad är demokrati och hur står SD för demokrati? 

www.interasistmen.se/granskning/sd-splittras-sitt-starkaste-faste-125-sverigedemokrater-startar-nytt-parti/

Mother cake
  • Velouria
    LadyInRed skrev 2014-02-21 14:34:56 följande:
    Be inte om en historielektion om senaste ryss-kriget nu när vi skördar medeljer i just Ryssland...
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött

Vill ju bara veta...så jag kan lära alla mina nyanlända hur man SKA bete sig (enligt en sverigedemokrat)
    Mother cake
Svar på tråden Varför hatar folk SD?