Inlägg från: FiaMedFunkk |Visa alla inlägg
  • FiaMedFunkk

Varför hatar folk SD?

FDFMGA skrev 2014-12-08 21:37:18 följande:
    Jo. jag minns det.

Och nu har du alltså konstaterat att Dorian är en värdelös människa och att han inte är normal, en av de största rasisterna och med noll självkritik. Och jag är korkadSkrattande

Det är faktiskt helt obetalbart att så många nätaktiva sverigedemokrater befinner sig på din mentala och intellektuella nivå.

Det är på goda grunder man kan klassa SD som en toksekt.
    Och så får jag kritik för att försöka förutspå din mentala kapacitet. Men det är klart att det goda hatet vet bäst!

Hy..hy..hy..ckleri.  Skrattande
  • FiaMedFunkk
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-09 08:06:00 följande:
    SD är mer totalitärt en M under Reinfeldt. Det är de fyras gängs way or the highway. Den där nolltoleransen de talar om handlar inte om rasistiska uttalanden, utan om att sätta sig upp mot ledningen.
    Säger den invigda.
  • FiaMedFunkk
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-09 08:16:11 följande:
    Ja, SD-are är mästare på hyckleri, så jag är föga förvånad att du sitter inne med djupa kunskaper i ämnet.
    Och ändå är ni hatare de största hycklarna på forumet.
  • FiaMedFunkk
    nihka skrev 2014-12-09 22:01:01 följande:
    God ton skulle jag inte vilja kalla det, men det är inte heller rent förtal som det jag protesterade mot var, och du/ni kanske skulle ta upp det med de personer det gäller.

Ni? Menar du/ni att det finns fler än jag som ogillar SDs politik och lyfter alla de otaliga skandaler som SD och SDare ställer till med?

Du/ni får vända dig/er till FL om du/ni inte tycker om att de plockar bort dina/era inlägg. Läs gärna in dig/er på de forumregler du/ni godkände när du/ni anslöt dig/er till forumet  - för att undvika fler skrivstopp.
    Jo, forumreglernas "God ton" innefattar ju exakt vad du tolkar det som och därför anmäler banala inlägg som inte ens nämner något i närhet med förtal.

Strålsektkärring som jag är...
  • FiaMedFunkk
    Philipsson skrev 2014-12-10 00:26:26 följande:

Surfar runt lite före läggdags, läsarna ledarna och  kolumner i de olika tidningarna. Det märks att paniken är total. Inte ens moderater som K-G Bergström tror längre på Moderaternas invandringspolitik. Han tror att M håller på att begå ett misstag. Det tror jag också. Både sossarna och M har målat in sig i hörn. De känner ju hur folkopinionen går. Kindberg Batra blir nog spiken i kistan för M (vilket jag inte kommer sörja); Löfvén och M. Andersson har gjort bort sig fullständigt.

För en som som mig, som är sosse i grunden, är det djupt tragiskt att se sossarna i det läge partiet befinner sig i nu. I otakt med tiden kanske man skulle kunna säga, för att travestera Calle XVI.

Jag gissade på 17% för Sd till våren. Börjar nu tro att de kommer att hamna på runt 25%, och blir med det Sveriges första eller andra parti.

Det är av stor vikt att de andra partierna raskt närmar sig Sd. Annars löper vi risken att Sd blir FÖR stort.

Det bästa är att de nu börjar propagandakriget med 110% lögner. Läste en favorit häromdagen, där Expressen ljuger sina läsare rakt i ansiktet.
    "115 845 personer invandrade till Sverige under förra året. 20 000 av dem är svenskar som flyttade hem. 20 000 är EU-medborgare som flyttar inom EU och Norden. 19 000 har arbetstillstånd, är rekryterade av företag, forskare och ingenjörer. 8 000 är studenter."
    Nu beviljade dock Invandrarverket 116 587 Uppehållstillstång 2013. Ingen av dem var en svensk.
  • FiaMedFunkk
    Velouria skrev 2014-12-13 12:45:58 följande:

Nu kommer SDs rasism fram.

mobil.dn.se/val/nyval-2015/sd-vill-registrera-fangars-ursprung/

Det intressanta är att det är en jude som uttalar sig om "raser". Oh well, han behöver inte leta länge för att hitta kriminella med annan ras än den "vita rasen". Hans egen mor är ju en dömd kriminell och av en "annan ras" än den "vita rasen". Och själv är Ekeroth ett fan av att hota folk med järnrör. Tydligen, enligt hans logik, går kriminalitet i arv. Dessutom skall det också appliceras på hela rasen för att förstå samhällsutvecklingen och värderingarna (som uppenbarligen finns i blodet) Och Ekeroth är jude....Vad kan man dra för slutsatser om "raser, om man skulle använda familjen Ekeroth som exempel?

Kent är ju så korkad och vilse att jag tycker synd om honom...Dock skulle han göra jobbet ännu lättare för Hitler om Hitler levde idag.

Var inte SD:s rasism redan väldokumenterad? Eller kom den fram precis nu?

Att föra statistik som resten av Europa redan gör måste givetvis benämnas som högs fascistiskt.

Arnstad hälsar från läktaren.
  • FiaMedFunkk
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-13 13:10:23 följande:
    Här kommer det riktigt roliga - SD-fansen kommer försvara och värna om den här idén som om det var ett nyvärpt guldägg.

Men föreslå att SD-are ska registreras på precis samma vis, och offerkoftans klagosång kommer ljuda mot högan sky!

Hyckleria hycklera.
    Vänta lite nu. Var vi inte först med att registreras? Har du redan förträngt RG:s dataintrång och EXPOS:s förehavanden?

Hyckleri...
  • FiaMedFunkk
    sjuttiofemman skrev 2014-12-13 14:29:34 följande:
    Det följer en skruvad logik, alla mörkhyade är invandrare enligt Sd och nu vill man registrera dem för att enkelt kunna placera dem i de spartanska fängelser de motionerat om i riksdagen. Efter det dras deras medborgarskap in och utvisas till något land. Och vips har Sd sitt homogena land.

Det är så uppenbart att inte ens den mest hängivne rasisten kan förneka det.

Sd=rasister och den som väljer en Sd-valsedel i mars ställer sig oundvikligen på samma sida och kan titulera sig rasist.
    Fan vad larviga ni hatare är. Ni kan ju inte tro på det där själva. Pinsamt läge.
  • FiaMedFunkk
    sjuttiofemman skrev 2014-12-13 18:21:14 följande:
    Och i Nordkorea finns det en diktator. Eftersträvar ni det också?
    Vi har ju redan demokratur. Vill du verkligen ha diktatur i Sverige?
  • FiaMedFunkk
    sjuttiofemman skrev 2014-12-13 18:39:10 följande:
    Ja definitivt rasister och kanske ännu värre ändå: nazister.
    Kanske till och med demoner.

Skrattande
Svar på tråden Varför hatar folk SD?