Varför hatar folk SD?
Afrika är på väg upp på alla börser så det är nog dags att vända. precis som med Somalia där AU drivit ut Al shabbab men vi ändå tar emot fler Somalier, det är sjukt MP-tänk igen.
Enligt SENTIO har nu Sd 13,5%: redir.opoint.com/&OpointData=7bac3c2912a43485ce66b1162a3762c8JmlkX3NpdGU9MTMzMDQmaWRfYXJ0aWNsZT0xMDg5JmlkX3VzZXI9MTQxMSZpZF9hcHBsaWNhdGlvbj0xMDAwMDA4JmlkX3BhcnRuZXI9MiZsYW5nPW5vJm1vbj0xJm1hdGNoZXM9IlNlbnRpbyI0ICJTZW50aW9zIjU=
Jag tror SD-hatarna är så arga nu för att SD går framåt.
Sentio Juli. Jag gissar på att SD kommer bli dubbelt så stora som MP i valet.
Ok, kort sammanfattning av denna (och andra ) trådars helt "fantastiska" logik....värt en egen tråd nästan så att fler kan avnjuta den.
1; Om invandrare gör något oacceptabelt så ska det sopas under mattan och helst inte nämnas, ALLA gör ju inte så= problems solved.
Om en SD-politiker gör något oacceptalbelt så är givetvis ALLA sd-politiker stora idioter och har samma potential att utföra samma oacceptabla saker.
2 Utländska killar är ingen homogen grupp som unisont behandlar några tjejer på något särskilt sätt - annat än i huvudet på främlingsfientliga personer eller rasister förstås. ( Pk-logik.)
SD- politiker blir med automatik en homogen grupp som behandlar alla på samma sätt som den enstaka person som uppfört sig mest oacceptabelt.
Nästan 15000 som har synpunkter på SD Intressant verkligen. Jag lägger min röst på SD i höst och jag vet att SD kommer att göra ett KANONVAL! Tramsiga snorungar som buar på SD:s torgmöten värvar bara fler röster till SD fast det är snorungarna för dumma för att begripa.........hahahahahahahahaha
SD 2014!!!!!!!!!!!! Go for it JIMMIE!!