Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

Runes skrev 2014-07-18 09:34:03 följande:
    Därför är SD förslag bäst att man satsar där dom är, inte där vi är, då räcker en bråkdel av pengarna till fler.
    1 miljon barn är fast i Syrien. Där dom är faller bomberna, barn och till och med spädbarn dödas eller sargas av granatsplitter och krypskyttar. Gravida kvinnor skjuts i magen. Läs artkeln jag länkade till.
  • nihka
    realist14 skrev 2014-07-18 15:23:49 följande:
    Och när den lilla pojken vid nästa promenad pekar på alla nya båtar som kommit där folk låsas vara nödställda för att de också vill bli bortskämda, och säger detta, så pekar föräldrarna argt och ropar---ras...   :)
    "alla nya båtar som kommit där folk låtsas vara nödställda" - som de människor som italiensk räddningspersonal hittade igår döda på en båt i Medelhavet och som tros ha dött av röken från motorn i lastrummet?

Du menar den sortens människor som utsätter sig själva och sina barn för livsfara för att söka asyl i europa enbart för att de har det bra där de är men vill bli lite bortskämda?
  • nihka
    Jeaninne skrev 2014-07-18 23:15:53 följande:
    Han lever inte på bidrag.
    Jo, det gör han. Bidrag från SD. Han fick mycket frikostigt betalt för ett låtsasuppdrag som inte ens har utfört.
  • nihka
    Jeaninne skrev 2014-07-19 20:05:44 följande:
    När hon blir tonåring då, och hon kommer hem och berättar om hur de utländska killarna behandlar henne i skolan och på discot...
    Utländska killar är ingen homogen grupp som unisont behandlar några tjejer på något särskilt sätt - annat än i huvudet på främlingsfientliga personer eller rasister förstås.
  • nihka
    Godnatt skrev 2014-07-19 20:09:35 följande:
    Lättare att titta på Liveleak och söka på The Most Intense Videos From Syria
    Vad fruktansvärt att känna igen någon så...
  • nihka
    Runes skrev 2014-07-20 00:01:16 följande:
    Fast nu var det inte som du skriver. Enär det inte finns en SD-sekt vet jag inte vad de talar om men jag anar att det handlar om kvinnliga skadliga PK-troll, måhända kolleger till en som skriver här. Nej ledningen var inte där men Soran var där med en man som greps av polisen och vi sett i TV. Sorn var agressiv som alltid emot SD och om "horan" la sig i kunde det givetvis bli en puff. Jag får se till så min dotter inte blir en "hora" hur du gör verkar vara en annan sak. SD brukar misshandlas grovt och är inte kända för våld emot kvinnor, du förväxlar dem med vänstern som misshandlar alla dom inte gillar.
    Dom hade aldrig sina försvarsvapen i närheten av tjejen i väntan på polisen. Har du dåligt minne eller bara lägger till lite?
    Kanske jag som har bra sägs det och kan räkna också.
    Dessa "oskyldiga" förehavande resulterade i att de " frivilligt" fick lämna SD. -  Hur förklarar du det onm det hela var så oskyldigt. Gjorde S
  • nihka
    Runes skrev 2014-07-20 00:01:16 följande:
    Fast nu var det inte som du skriver. Enär det inte finns en SD-sekt vet jag inte vad de talar om men jag anar att det handlar om kvinnliga skadliga PK-troll, måhända kolleger till en som skriver här. Nej ledningen var inte där men Soran var där med en man som greps av polisen och vi sett i TV. Sorn var agressiv som alltid emot SD och om "horan" la sig i kunde det givetvis bli en puff. Jag får se till så min dotter inte blir en "hora" hur du gör verkar vara en annan sak. SD brukar misshandlas grovt och är inte kända för våld emot kvinnor, du förväxlar dem med vänstern som misshandlar alla dom inte gillar.
    Dom hade aldrig sina försvarsvapen i närheten av tjejen i väntan på polisen. Har du dåligt minne eller bara lägger till lite?
    Kanske jag som har bra sägs det och kan räkna också.
    Dessa SD-representanter fick "frivilligt"/ofrivilligt  lämna partiet för sina förehavanen. Är dessa YTTRELIGARE bara "enstaka rötägg", eller har SD gjort fel - de gjorde inget fel?
    "Kanske jag som har bra sägs det och kan räkna också." EH?
  • nihka
    realist14 skrev 2014-07-20 08:36:22 följande:
    DVS:

SD är ingen homogen grupp som unisont behandlar några tjejer på något särskilt sätt - annat än i huvudet på rasistnojiga personer eller "de som gärna överdriver" förstås.

Bjussar på om jag låter som supportgruppen för sd nu, vilket jag inte är, men det blir så löjeväckande med dessa jämförelser och klychor att jag inte kan låta bli.
    Det har jag heller aldrig påstått och något som jag även för den vagt läskunnige värnat om att slå fast, men det är jävligt vanligt att det finns "enstaka rötägg" inom just partiet SD. Quote, unquote. Och särskilt upprörande är det när dessa "enstaka rötägg " som det finns i överflöd hör till de förtroendevalda inom SD.
  • nihka
    Philipsson skrev 2014-07-20 09:02:40 följande:

Och här, från Metapedia, sv.metapedia.org/w/Batikh%C3%A4xa:

En ?Batikhäxa? kan jobba som socionom, förskollärare, på kommunens socialkontor eller kulturarbetare. Hon ser alla problem som socioekonomiska, individen har aldrig något eget ansvar utan om man kommer snett i samhället så är det alltid någon annans fel och orsak till det. Batikhäxan bor under fin adress men vurmar för förorten. Hon vill vara generös, med andras pengar. Batikhäxan använder gärna ?rasistkortet? när man inte har samma åsikter".

Du stödjer dig på Metapedia som är nazisternas motsvarighet till Wikipedia.

Metapedia förnekar förintelsen och skriver om Hitler som mannen som utnämndes till Nobels fredspris, och beskriver Dr Mengeles (dödsängeln) verksamhet som att det som gjordes mot judar och judebarn var att plocka bort feces för att förhindra förstoppning när det i själva verket handlade om de mest grymmaste experiment på levande människor på såväl barn som vuxna.

Har du INGEN, INGEN koll överhuvudtaget?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?