overdose skrev 2014-07-14 14:04:03 följande:
Vi kan väl konstatera att dina inlägg handlar om en Yeti i Stockholm...
Vad du måste förstå är att mänskligt beteende inte existerar i enskilda bubblor, och det är i det sammanhanget du måste läsa mina inlägg.
Varje tid, och varje plats har sin, den andra. Idag väljer du - och många andra - att korsfästa folk, bara för att de säger att det vore kul med förnuft, och visdom i samhällsutveckling.
Var tid har sina judar, och orsaken till mina inläggs polemitet är för att jag inte vill att människor som du skall döda.
Det finns så många människor som skriver om SD, som vore SD vår tids judar. På samma vis är det i offentliga diskussioner.
Det är det du måste förstå - frågorna är inte desamma som för 80 år sedan, men beteendet.
Med tanke på att du inte har uppvisat någon intelligens, eller någon annan med enkla ord om SD, vore det kanske på sin plats att du funderar över dina ord. Du vet, allt jag har skrivit till dig har bara varit ord, för att visa hur du, och vissa andra här beter sig.
Du måste förstå att SD består av människor, och att man inte bara kan smeta etiketter på dem.
Jag förstår att de som vill gott, inte vill läsa att de är folkmördare, men detta är inte en fråga om vad några gjorde för längesedan.
Så, vänligen, sluta förtrycka känslor, människor, och fiktiva varelser.
Vi kan konstatera att dina inlägg handlar om, ja vad fan handlar de om? Frågan är om du ens vet själv.
Hejdå! *vinkar adjö*