Inlägg från: StackarsMia |Visa alla inlägg
  • StackarsMia

Varför hatar folk SD?

Rataxes skrev 2014-09-02 01:06:02 följande:
    Blev besviken på att inte den maniska klapperskan var med i det klippet.
    Bjuder på Klappturken då:

• StackarsMia
    MsFry skrev 2014-09-02 07:06:35 följande:
    Jaha, var det därför du trodde att man kan lägga de 6 % som svarat "vet ej" i valfri grupp för att frisera siffrorna åt det håll man behagar. Brist på utbildning alltså?
    Precis som media gjorde ungefär. När man påstod att majoriteten var för
    MsFry skrev 2014-09-02 07:06:35 följande:
    Jaha, var det därför du trodde att man kan lägga de 6 % som svarat "vet ej" i valfri grupp för att frisera siffrorna åt det håll man behagar. Brist på utbildning alltså?
    Vi kanske kan lägga ner debatten och inse att dagsmedia är goddagyxskaft enligt din definition? Med tanke på hur de har räknat och hur jag räknar.

Men det kanske tar emot att erkänna att DN är partiska och räknar fel?
  • StackarsMia
    Kunigunda skrev 2014-09-02 09:23:08 följande:
    ...och SD-svenska för antal röstberättigade: hela befolkningen.
    Men samtidigt är ni Sd-skeptiker ganska snabba med att dumförklara och kleta rasiststämpln på oss alla som röstar på SD. Tror du verkligen att världens mest toleranta land har 700 000 rasister?
  • StackarsMia
    Kunigunda skrev 2014-09-02 09:36:58 följande:
    Hur många anses som mindre intelligenta i en normalfördelningskurva?
    Beror på underlaget. Antar din perverserade kurva skulle visa 100% av alla SD-sympatisörer.

Så brukar det vara när man hatar folk.
  • StackarsMia
    oOOo oOOo skrev 2014-09-02 20:37:21 följande:
    Så fel är det ju inte om än en grov förenkling. Dessutom är ju matematik någon som konstant utvecklas och var den historiskt tog sin början är ganska ointressant eftersom den delen av matematiken(algebran) idag endast är på mellanskolenivå.
    Fast historierevisionen är ganska utbredd. Den verkar smyga sig in i samhällets alla vrår. Mest påtaglig på internetforum. Det bidrar liksom till att gemene man sitter på felaktiga kunskaper.

Det är bara tråkigt.
  • StackarsMia
    FDFMGA skrev 2014-09-02 21:01:07 följande:
    Icke fungerande länk, men det går bar att googla på 

Hotas efter SD-kritisk låt - politiker gör "tummen upp
    Du får fiska fram en legitim länk, inte IRM som ständigt sprider lögner.
  • StackarsMia
    FDFMGA skrev 2014-09-02 21:52:24 följande:
    StackarsMia skrev 2014-09-02 21:01:54 följande:
    Kan du uppdatera?

Det är bara att markera texten i mitt inlägg som är rubriken till inslaget och sen klistra in den i din webbläsare. Det är inte så särskild svårt. Själva låten som fick SD-sekten att vaja av hat och börja mässa om kulturberikning finns på Youtube, helt oförarglig, tycker jag.

Det är tydligen rätt illa beställt med impulskontrollen bland Åkessons Boka Haram-soldaterSkrattande

Men för din skull ska jag göra ett försök, det finns väl något som heter tinyurl, men vänta dig inte för mycket, jag har aldrig gjort om en länk förut och vet inte hur man gör.

Ett ögonblick bara, sen är jag tillbakaSolig

Då ska vi se vad det blev. Det vore ju synd  om du missar artikeln bara för att du inte vet hur man kopierar en text.

tinyurl.com/n9ebva8

Det är något problematiskt när länken är fel eller död.

"Vi kunde inte skapa den här sidan då något gick fel med våra servrar (500). Vi spårar alla fel automatiskt.
    Om du ändå vill rapportera felet, kan du skriva till
    [email protected]."
  • StackarsMia
    FDFMGA skrev 2014-09-02 21:52:24 följande:
    StackarsMia skrev 2014-09-02 21:01:54 följande:
    Kan du uppdatera?

Det är bara att markera texten i mitt inlägg som är rubriken till inslaget och sen klistra in den i din webbläsare. Det är inte så särskild svårt. Själva låten som fick SD-sekten att vaja av hat och börja mässa om kulturberikning finns på Youtube, helt oförarglig, tycker jag.

Det är tydligen rätt illa beställt med impulskontrollen bland Åkessons Boka Haram-soldaterSkrattande

Men för din skull ska jag göra ett försök, det finns väl något som heter tinyurl, men vänta dig inte för mycket, jag har aldrig gjort om en länk förut och vet inte hur man gör.

Ett ögonblick bara, sen är jag tillbakaSolig

Då ska vi se vad det blev. Det vore ju synd  om du missar artikeln bara för att du inte vet hur man kopierar en text.

tinyurl.com/n9ebva8

Vad är det märkvärdiga? Att media blåser upp något så fort SD:s svans hatar och förminskar vänsterhatet?

Vi kanske ska ha i minnet att ultrafeminister mordhotade Blondinbella efter Melodifestivalen. Eller varför inte min personliga favorit, Marcus Arnesson (en rasifierad sosse) som ville steka hennes bröst i smör.

nyheter24.se/noje/bloggvarlden/747029-blondinbella-mordhotas-igen

Hatet florerar över hela nätet. Det kommer från alla hll och kanter. Feminister, kvinnor, män, djurplågare, pedofiler, bögar.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?