FDFMGA skrev 2014-09-02 21:52:24 följande:
StackarsMia skrev 2014-09-02 21:01:54 följande:
Kan du uppdatera?
Det är bara att markera texten i mitt inlägg som är rubriken till inslaget och sen klistra in den i din webbläsare. Det är inte så särskild svårt. Själva låten som fick SD-sekten att vaja av hat och börja mässa om kulturberikning finns på Youtube, helt oförarglig, tycker jag.
Det är tydligen rätt illa beställt med impulskontrollen bland Åkessons Boka Haram-soldater
Men för din skull ska jag göra ett försök, det finns väl något som heter tinyurl, men vänta dig inte för mycket, jag har aldrig gjort om en länk förut och vet inte hur man gör.
Ett ögonblick bara, sen är jag tillbaka
Då ska vi se vad det blev. Det vore ju synd om du missar artikeln bara för att du inte vet hur man kopierar en text.
tinyurl.com/n9ebva8Vad är det märkvärdiga? Att media blåser upp något så fort SD:s svans hatar och förminskar vänsterhatet?
Vi kanske ska ha i minnet att ultrafeminister mordhotade Blondinbella efter Melodifestivalen. Eller varför inte min personliga favorit, Marcus Arnesson (en rasifierad sosse) som ville steka hennes bröst i smör.
nyheter24.se/noje/bloggvarlden/747029-blondinbella-mordhotas-igen
Hatet florerar över hela nätet. Det kommer från alla hll och kanter. Feminister, kvinnor, män, djurplågare, pedofiler, bögar.