Varför hatar folk SD?
I vanlig ordning baserar Sd sina förslag på gissningar och inte fakta..
www.sydsvenskan.se/malmo/sd-lyckades-inte-utreda-migrationskostnader/
I vanlig ordning baserar Sd sina förslag på gissningar och inte fakta..
www.sydsvenskan.se/malmo/sd-lyckades-inte-utreda-migrationskostnader/
Jasså? Är det det du fick ut av artikeln?
Berätta gärna vad artikeln handlar om, eftersom jag verkar ha missförstått den.
Inte?
mobil.dn.se/nyheter/sverige/rasistskamt-chockade-kommunfullmaktige/
Han var nog politiskt omogen. Eller en kompis som lurade honom att göra det. Eller avancerat hack. Eller hjärnan på reparation och någon annan styrde honom.
Oavsett vilket så kommer han att sitta kvar och fortsätta vara rasist. Sd=rasister borde inte uppröra partiet när de själva valt det.
Ju mer Sd-hatarna vräker ut sin avsky mot partiet i massmedia och i s.k. sociala medier, desto mer växer det. Snacka om kontraproduktivt.
Precis! Och är det inte roande att "knugen" faktiskt är en av de få invandrarättlingar som lever upp till alla myter? Han lever på bidrag, han har snott svenskars jobb, han kör dyra bilar och knullar runt efter behag, men vill att hans invandrarfru ska gömmas under hatten... hans barn får bara gifta sig med hans tillåtelse, och han äter konstiga saker. Och reser runt på svenska skattepengar.
Men det är klart, han är ju "ett undantag" va.
Det patetiska är mest de fjunigt underbyggda rasteorier som ni SD-hatare konstant kommer med. Men så är ni ju inte politiskt medvetna eller insatta. Men ändå ska ni föra debatten som att någon skulle gå på det.
När ska Sd sluta drivas av hat? Är uppenbart att Sd bara vill jävlas i svensk politik. De har ingenting alls att tjäna på att utlösa en regeringskris i landet. Det enda som i förlängningen kommer att hända är att s och m kommer att tvingas till samarbete och då är all eventuell makt för sd uteslutet för en lång framtid. För inte är väl Sd så korkade att de tror att de kommer att få 51% av rösterna i något riksdagsval?
www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article19928071.ab
Har ännu inte fått något svar från sverigedemokrater angående svära trohetsed till kungen. eftersom man enligt Sd är invandrare om man är född i Sverige men har utländska föräldrar (tex Zlatan) så undrar jag varför Sd vill att man ska svära trohet till en invandrare? Jag vill inte svära trohet till någon annan än mina barn och fru, men anser att Sd nu är lite inkonsekventa. En "invandrare" som försörjer sig på bidrag och har uppenbara svårigheter med det skrivna svenska språket (dyslexi) borde väl inte vara någon man ska svära trohet till?