Jepp. Där finner de meningsfränder. Jublet visste inga gränser hos våra svenska "antirasister" när de fick reda på hur det gick för Nationella fronten i Frankrike.
Du är skyldig mig en krona, Nihka
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------
Kronan är fortfarande min, men den balanserar på avgrundens rand
För det första, Erik Almqvist är icke en Sverigedemokrat. Han har blivit utesluten.
För det andra, SD märks som "högerextrema" trots att de inte har något i sitt partiprogram som kan anses vara extremt därmed vet man inte hur pass extrema de som det talas om i artikeln verkliken är.
Nej, Almqvist är inte utesluten. Han lämnade SD och har som tack för sin insats för partiet belönats med ett fett konsultuppdrag - eller iaf ersättningen utan motprestation.
Eller så borde du ha tänkt till innan du postade. Men det där med tänkande verkar inte vara din starka sida.
Jag förutsätter att du röstade på Soraya Post.
Jodå, tänka är jag bra på, men att redogöra för allt gör jag ju inte alltid.
Skit i vad jag röstade på och fundera i stället ut ett svar på frågan om du verkligen är för åsiktsregistering och politisk kvotering på arbetsmarknaden.