Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2014-04-14 16:59:16 följande:
    Ironiskt att SD säger sig ömma för judarna samtidigt som de och deras agenter polar med antisemiter runtom i Europa.
    Skulle vilja vara en fluga på väggen när gamla järnrörspolarna Kent Ekeroth och Erik Almqvist diskuterar sitt "israelvänliga" parti SD. Ekeroth med sitt judiska påbrå och Almqvist som nu också polar med antisemitiska nyfascister i Ungern.
  • nihka
    Gert skrev 2014-04-14 17:03:51 följande:
    Det är ideellt arbete. Hon jobbade gratis i 9 år för RK.
    Spelar ingen roll. Man har INTE åsiktsfrihet på jobbet.

Du representerar din arbetsgivare/uppdragsgivare. Varje dag och oberoende av om det är avlönat eller ideellt arbete.
  • nihka
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-04-14 17:23:40 följande:
    Men vänta nu här... när SD kastar ut folk som de anser inte står för samma sak som partiet i stort är det "försök att vara PK" medan om till exempel Röda Korset gör samma sak är det lovvärt och hedervärt i "kampen mot rasism"? Tolkar jag dig rätt?

Vad gäller SD är jag för övrigt av åsikten att de gott kunde göra sig av med några till. Namn som Ekeroth ploppar upp, hans skepp har ju brunnit och broar avseglat för länge sedan.
    Å nej då. Honom SATSAR SD på. Säger i stort sett allt...
  • nihka
    Gert skrev 2014-04-14 17:21:19 följande:
    Ja, tänk om kvinnan inte hade svarat på mannens frågor. Vad hade han gjort då?
    Men nu gjorde hon det och det var troligtvis inte första gången hon uttryckte dessa åsikter för någon. Någon gång ska det ju spricka och denna gång var tydligen nu.
  • nihka
    Gert skrev 2014-04-14 17:39:23 följande:
    Nämen vilket sammanträffande! Det har SD också.
    Nej, människor från MENA-länder står extremt lågt i kurs hos påfallande många SDare. Ibland kallas de inte ens människor utan apor.
  • nihka
    Gert skrev 2014-04-14 17:36:40 följande:
    Jaha? Det var inte det som var frågan. Frågan gällde vilket parti som har bäst invandringspolitik och det har SD om svenskarna får väljak
    Nej, om svenskarna får välja tyckte de ingen. Den gruppen var störst. Utmärkande var dock att SD fick bottenbetyg i samtliga andra frågor. Lite märkligt att du vill länka till så tragiska resultat.

Åkesson är också den politiska ledare som flest har sämst förtroende för.
  • nihka
    Gert skrev 2014-04-14 18:02:51 följande:
    Hennes åsikter delar väldigt många svenskar. Och nu borde Röda Korset gå ut med att alla som delar hennes "rasistiska" åsikter inte ska ge organisationen pengar. Det handlar om trovärdighet.
    Hennes åsikter delas alldeles säkert av fler svenskar, men inte av hennes uppdragsgivare så då går det som det går. Röda korset tar emot pengar anonymt från alla som vill ge och de hjälper alla som behöver hjälp utan att ställa frågor - ett koncept som alltså fungerar åt båda håll. Däri ligger trovärdigheten.
  • nihka
    Gert skrev 2014-04-14 18:14:23 följande:
    Men det är väl inte så konstigt? Svenska folket är ju indoktrinerade av PK-sekten (massmedia-journalister-facket-politiker) att SD är någonting dåligt. För att ha sämst förtroende är det en bedrift att vara tredje största partiet och fortsätta växa.
    OK, det är en bedrift att vara hatad av utomstående och ligga och skvalpa runt 10 %. Nu passar det att påminna om vad SD kallar för 7-klövern. DÄR har du det största "partiet". SD kommer sedan på jumboplats. Många väljare är inte lika svårflötade över blockgränsen längre men vid SD tar det absolut stopp. Vad som helst utom SD liksom. Jo, det är en bedrift...
  • nihka
    Gert skrev 2014-04-14 18:24:17 följande:
    Så om jag går till Röda Korset och säger "jag behöver pengar" så får jag det, utan några frågor ställda?
    Javisst prova du med det!

Hahahahaa!
Svar på tråden Varför hatar folk SD?