Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

maria diaz skrev 2014-04-02 22:31:49 följande:
    Ja migrationen till Sverige är väldigt liten.
    Endast två av nio miljoner invånare har invandrarbakgrund.
    Det borde vara minst hälften, tycker jag.

Det är det ju. Eller trodde du att sju av nio miljoner är av vikingaätt?
  • nihka
    Philipsson skrev 2014-04-02 23:17:37 följande:
    Som när ni Sd-hatare plockar fram att sverigedemokraten Kalle i Bengtsfors sagt "svarting" till nån på fyllan, och utifrån det presenterar slutsatser om hela Sd, menar du?
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-03 00:41:36 följande:
    Wow, så din familj har alltid funnits här, sedan mänsklightens början för 200 000 år sedan?

Jepp. Han och Kalle bodde och festade till under inlandsisen på platsen där Bengtsfors "svartingar" idag breder ut sig
  • nihka
    Gert skrev 2014-04-03 18:31:54 följande:
    Nu börjar till och med amerikansk liberalmedia rapportera om verkligheten i Sverige. Ett odemokratiskt land där paralleller görs till Nord Korea och Sovjet.

avpixlat.info/2014/04/03/amerikansk-media-mal.../

Fin liten högerextremistisk ankdam. SD-Inger Carlqvist pratar med TV-hallelulja konsevativtkristen media CBN om SDs bild av Sverige, så har SD fått kvitto på att amerikanslk media uppfattar läget som SD.

Jag känner mig trygg så länge källor utan verklighetsuppfattning rapporterar om att Sverige är ett odemokratiskt land som Nord Korea och Sovjet

Nu ligger Avpixlats källa CBN med sin grundare och ordförande teveevangelisten Pat Robertson lite efter i många av sina förutsägelser som om att domedagen och slutet på jorden skulle komma hösten1982, så det är bara att fortsätta vänta under tiden man sippar på en alhohofri margerita - för SLUTET ÄR NÄRA! SkålSkrattande

Robertson uppfattar att Gud pratar med honom tämligen regelbundet och en av de många klarsyntheter som kommit den vägen är att stormen Katrina som dödade nästan 2000 människor var guds straff för USAs policy i abortfrågan.

Jepp, det här är en man med en nyhetsstation som definitivt passar SD!

http://en.wikipedia.org/wiki/Pat_Robertson

Galenskaperna fortsätter här:

http://en.wikipedia.org/wiki/Pat_Robertson_controversies
  • nihka
    Gert skrev 2014-04-05 08:34:12 följande:
    Är det en tillfällighet att Malmö går nästan 100 miljoner back?

www.sydsvenskan.se/malmo/malmo-back-97-miljon.../
    Förra gången du drog smarta slutsatser lyfte du fram en extremistväckelserörelses kopplingar till SD.

Denna gång frågar du om det är en tillfällighet att Malmö går 100 miljoner back. Det står ju i artiken du länkar till att Malmö tidigare gjort stora investeringar men "staden på mindre än ett år har gått från ett positivt läge till att ha en betydande skuld" och att man nu behöver "investera i långsammare takt".

Underskottet kan ju inte bero på invandring för så vitt jag jag vet har invandring pågått till Malmö betydligt längre än ett år. Eller så har invandringen tidigare år genererat ett plus som gått in i Malmö kommuns resultatutjämningsreserv för att senaste året och i synnerhet de senaste 3 månaderna ge ett minus.

Vad säger SDs hallelujavänner i USA om detta? Be dem ta fram sin kulram och direktlinje till Gud och kommentera även detta.
  • nihka
    Philipsson skrev 2014-04-04 13:14:28 följande:
    Det land som allra mest mobbar islam är ju Israel. Fast det får man inte säga  för då blir man kallad antisemit och mer eller mindre offentligt dekapiterad i media. Media domineras nämligen av människor från det folkslag som bebor Israel och ockuperar delar av Palestina.
    Ja, men SD är ju enligt "tillförlitliga" källor här israelvänligt och mobbar väl då islam tillsammans med "detta folkslag". Sedan dominerades ju media av miljöpartister - det tjatar ju alltid SDare om  - men nu är det alltså judar som dominerar pressen i Sverige. Innebär det att merparten av alla miljöpartister är judar som då SD ställer sig vänligt sinnade till? Förlåt min förvirring men det är inte lätt att hålla jämna steg med vilka SD hatar och ställer sig bakom. SD är alltså miljöpartivänliga nu.

OK.

Men det är förstås invandranas fel Skrattande
  • nihka
    Gert skrev 2014-04-05 10:57:32 följande:
    166 000 människor är ganska mycket. Snart kan de starta ett eget parti.

Ja, precis. Det kan man i ett demokratiskt land.

Alla svenskarna kan ju sedan bilda ett kristet malmöparti som alla landets kristna röstar på. Du kan ju kalla in dina amerikanska väckelsepastorsförebilder för att starta upp. Sedan kanske vi kan komma fram till att stormen Gudrun var Guds straff på Sveriges abortlagstiftning.
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2014-04-05 14:57:31 följande:
    Det var nog snarare ett islamistiskt parti som avsågs med de 166000 personerna.
    Det är ju en ganska charmig idé att alla 166000 muslimer i Sverige skulle tycka lika om någonting inklusive sin profet och skulle gå ihop till gemensam islamistisk sak. Lite som i amerikanska filmer där samtliga ställer sig upp och applåderar den tidigare missförstådda huvudpersonen - men nu är alla en gemensam tanke. Hahahaha. Hur likriktad är man egentligen som utgår från att alla andra är likriktade?
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2014-04-06 13:20:13 följande:
    Ännu en halmgubbe i debatten.

*klen debatt-teknik, nu*
    När du skriver "Det var nog snarare ett islamistiskt parti som avsågs med de 166000 personerna" får du inte bli förvånad när folk fäller kommentarer kring den likriktning ett sådant synsätt uttrycker.

Jag tycker fortfarande att det är ju en ganska charmig idé att alla 166000 mer eller mindre praktiserande muslimer i Sverige skulle tycka lika om någonting inklusive sin profet och skulle gå ihop till gemensam islamistisk sak.

Väldigt sagobokslogiskt.
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2014-04-07 21:47:20 följande:

När det gäller dig så är det förvisso inte mycket som förvånar men det är fortfarande en halmgubbe du kör med eftersom ingen påstått det du påstår att de påstått.
    Hahahahahaha. Flashar av minnesförlust Gordon? Näää. Det är ingen, ingen alls som har påstått det jag påstår att de har påstått...Drömmer

Om du ska vara med i debatten får du läsa fler inlägg än dina egna som du så ömt formulerar kring ett nollinnehåll där du piper "halmgubbe" när du inte har koll.

Och när det gäller mig: ännu ett område du har noll koll på samt ett ämne som inte hör till trådens ämne.
    Gert skrev 2014-04-05 10:57:32 följande:
    166 000 människor är ganska mycket. Snart kan de starta ett eget parti.
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2014-04-08 20:46:40 följande:

När du har skrattat klart kan du väl visa på var i det inlägg du citerar någon påstår att samtliga 166000 skulle ha samma åsikt om saker och ting?

Det är ju en ganska charmig idé att alla 166000 muslimer i Sverige skulle tycka lika om någonting inklusive sin profet och skulle gå ihop till gemensam islamistisk sak.

Så många inlägg har du skrivit att din reaktion inte kommer som en överraskning.

Jag har förstås inte påstått att samtliga skulle ha "samma åsikt om saker och ting". Jag har påstått att "Det är ju en ganska charmig idé att alla 166000 muslimer i Sverige skulle tycka lika om någonting inklusive sin profet och skulle gå ihop till gemensam islamistisk sak."

Det finns inga planer på att "166 000 människor är ganska mycket. Snart kan de starta ett eget parti."

Skrattretande påstående. Begriper inte hur man kan annat än skratta åt det.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?