Varför hatar folk SD?
Jepp det finns att ta av och det ska inte längre bara få passera. Hädanefter kommer hen få smaka på sin egen medicin.
Noll koll, stor trut - och riktigt, riktigt diskussionsfeg.
Jepp det finns att ta av och det ska inte längre bara få passera. Hädanefter kommer hen få smaka på sin egen medicin.
20 000 inlägg om "Varför hatar folk SD?"
Fast det är ju rätt kul att Ph kverulerar om andras misstag samtidigt som hen själv står för rena grodvandringen i "detta tråd"
Fast det är ju rätt kul att Ph kverulerar om andras misstag samtidigt som hen själv står för rena grodvandringen i "detta tråd"
Förvisso, men det tog ändå över ett år innan jag tappade tålamodet på den punken samt på "demagog!", "hycklare!", mm.
Under tiden har det byggts upp ett stor förråd att ösa ur om inte hen slutar att kverulera. Det är en sak när man faktiskt inte förstår eller det blir otydligt/säger motsatsen och dessutom blir kallad idiot för att man inte kan utläsa vad folk menar istället för vad de faktiskt skriver och reagerar lite språkpolisaktigt - det har jag absolut gjort mig skyldig till in emellan, men det hen sysslar med är ju ren och skär språkfascism!
Nu vet jag ju inte vilket umgänge ni hade på 70-80 talet. Jag har inte upplevt detta, trots finskklingande namn...
"Bure"!?
Om du nu inte vet vilken form det är fråga om och inte vet hur den används, så gör då inte det!
När det gäller "extra val" och "nyval" så används bägge termerna. Inget konstigt med det!
Det blir litet fel när du ska spela Allan, och helt och hållet saknar täckning för det...:)
Inte bara "gratis", utan dessutom att den skulle vara vinstgivande. Digestive har hävdat i detta tråd vid ett antal tillfällen. Fråga honom eller henne du!
Källa på det? Eller har du tagit det från luften, i vanlig ordning?
Inte alls omöjligt att vi får inbördeskrig här, på lite sikt. De som bure ansvaret för det är de som drivit situationen dit, istället för att ta hänsyn till folkopinionen.
Statsministerns frågestund om 1 minuter då.
Mvh
//Debattören bortom avpixlat, expressen och allt däremellan.
I ett klimat där man motarbetar varandra istället för samarbetar, så tror jag nog att prognosen är ganska tillförlitlig.
Men den som ger upp så fort vädret blir dåligt har nog heller inte vett nog att klä på sig rätt kläder.