• NinaCamilla

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Frk Röd: Jag började 31 jan med2 st 5 mg per dg och ökade till 4 st i måndags. Jag fortsätter det fram till ET den 15 feb.

• NinaCamilla

Jenkis: Jag hoppas på att skuggan blir en riktig fin streck i TD och det är ju snart!

Det känns jätte skönt att äntligen komma iväg efter alla operationer och nedregleringar. Vår donator har äggplock på måndag och jag har ET den 15 februari så att det blir en blastocysto eller två som vi ska ha. Mannen lämnade sitt bidrag förra gången så att vi kan åka på torsdag. Vi kommer stanna lite längre tid den här gången och vila ordentlig att embryo kan fästa sig. Hoppas på +17 grader och sol en plus om 2-3 veckor. Om det blir en plus, är det låååångt kvar till ett bäbis men plus vore så fint. Aldrig sett en sådan än så länge.

• NinaCamilla

Redan47: Lycka till nu och hoppas att ni kan ta det lugnt på båten.

Snart är vi flera som ruvar här på tråden och flera plus behövs det.

• NinaCamilla

Frk Röd: Jag har fått antibiotikakur och anti-inflammatoriska mot mykoplasma hominis och endometrios. Jag ska sluta med dessa dagen innan insättning. Jag fick clexane också som jag tar en gång per dag.

• NinaCamilla

Klexane fick jag börja i måndags i god tid. Jag hade mykoplasma hominis och då ska man ta antibiotika.

• NinaCamilla

Villsågärna: Ibland händer det mirakeln. Och det är helt möjlgt att bli gravid i 42-års ålder med dina egna ägg. Kanske blir det sällan men det kan vara också alla dina mediciner som har hjälpt - vem vet! Jag hoppas på att ni ser något i ultraljud.

• NinaCamilla

Hej tjejer, jag skulle behöva ta Hcg och progresteron blodtest i Sverige men vet inte vem ska jag vända mig till? Själv ruvar jag nu 3 blastocystor från Grekland och om plusset dyker upp vill de kontrollera att HCg ökar. Tackar för hjälpen!

• NinaCamilla

Frk Röd: Jag har samma 20 mg varje dag upp till vecka 8 och börja fasa ner 2 veckor till 5 mg. Jag har baby aspirin och clexane-sprutor oxå. Jag hoppas på att någon fäster sig och inte alla huh. Vi fick fantastisk 4 st i frysen men det var dyrare än i Finland. 1000 eur. Läkaren sa efter insättning till maken att ni kan förbereda er till twins. Hoppas att turen vänder sig nu.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014