• Frk Röd

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

NinaCamilla: Roligt att du äntligen ruvar. Håller timmarna för dig!! Själv ska jag dra igång med nedreglering i nästa menscykel. Fick du några embryon till frysen också? Har du fått ändra prednisolondosen efter ET?
    Tror du inte Mamamia i Stockholm kan hjälpa dig med provtagning? Lycka till!!

• Frk Röd

NinaCamilla: Såklart det kommer vända nu!! 2 bebisar kan ju faktiskt räcka :) Härligt att ha fyra i frysen, det kan ju vara bra tills det är dags för syskonförsök. Vad är babyasprin bra för? Vilken dos tar du av det? Är det Serum som skrivit ut det el vart får man tag på det?

• Frk Röd

Jag skulle gärna prova en penicillinkur som komplement till övrig medicinering vid min nästa behandling men min klinik säger att antibiotika inte är nödvändigt. Hur har ni andra fått tag på penicillin? Har ni alltid fått det utskrivet från er klinik?

• Frk Röd

Tyvärr så kommer jag behöva skjuta upp mitt nästa ET några månader. Var annars bestämt att jag skulle påbörja behandlingen efter nästa mens. Igår bestämdes att jag ska genomgå en liten operation inom 3 månader och eftersom jag kommer behöva sövas under operationen så vill jag vänta med ET tills efter den. Det känns lite surt eftersom jag är så ivrig att komma igång med ny behandling men nu är det som det är och det är bara att acceptera läget.

• Frk Röd

Tack villsågärna38, Irma01 och NinaCamilla.
    Jag ska operera bort en liten cysta som sitter vid inre blygdläppen. Jag har haft cystan i flera år men på senare tid så har jag haft besvär av den. Den gör inte alltid ont men jag känner av den hela tiden.

• Frk Röd

NinaCamilla: Stort grattis. Du inger hopp!!
    Själv har jag varit inlagd på sjukhus några dagar pga virus på balansnerven, så nu behandlas jag prednisolon för det. Det var tydligen nån mening med att min behandling skulle bli uppskjuten några månader.

• Frk Röd
    villsågärna38 skrev 2014-03-02 08:31:42 följande:

Oj va jobbigt!! Hoppas att du mår bättre nu. Kram
    Tack. Det börjar gå åt rätt håll men jag har fortfarande lite dålig balans och känner mig lite yr.
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014