• Redan47

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Superframgång här i Aten. Slemhinnan hade växt till treskikt 7mm CD 8.

• Redan47
    dreamz skrev 2014-12-09 21:10:13 följande:

På torsdag ska vi in å göra ultraljud för att kolla så att livmoderhinnan har växt.. Tänkte på att är det 7 mm den ska växa till? Vad är minimum och hur mycket kan den växa till sig?

Mini minimum 7mm. Forskning visar signifikant resultat vid 8mm. Treskiktad är oxå mkt viktigt.

Vilken cd är du på? Hormontillägg?
  • Redan47

Spelar mig ingen roll om jag sätter mitt progestoron på toa hemma el borta. Handhygien är min viktigaste variabel bara. Det är som att föra upp en tampong typ... Fast enklare. Tycker jag. För mig.

• Redan47
    azurea skrev 2014-12-12 16:07:10 följande:
    Tvärtom är det väl nästan bara positivt?
    Jopp! Min väninna va bakfull vid ett ivf, det tog sig! :)) :))
  • Redan47
    dreamz skrev 2014-12-12 21:27:18 följande:
    Gött! ;) då får man väl hoppas på att förkylningen å febern håller i sig ett tag till smile5.gif
    Jag knaprar 40mg kortison för att dra ner immun.
  • Redan47
    NinaCamilla skrev 2014-12-13 01:15:16 följande:

Redan: hur mår du med 40 mg?? Jag mådde inte alls bra med 30 mg och tänk att öka till 40 mg huh... Vet inte om jag klarar det.

Känner ingenting alls. Mer än obefintlig klåda och handled blir bättre! På vilket sätt mår du sämre ?
  • Redan47

Ruvardag 4.

Inga bad eller sex under ruvartiden, Infektionshänseende.

Inga varna bad fram till v12.

Undrar om era lutinus är kletigare upplevelse än utrogest. Har inga så starka känslor till det. Tar 4/dag. (800mg). Anv naturligtvis trosskydd.

• Redan47

Dream, klart det inte gör. Du har ju varit ngt nedsatt om jag tolkat dina inlägg tidigare. Jag borstar tänder som vanligt när jag fått inflammation.

• Redan47

Längtar grattis igen!!!

Att ruva inkl medicin kan upplevas samma som gravidsymtom. Ja pga intag av hormonerna. Du är ju kemiskt gravid så att säga!

• Redan47

Blomman, ja det tycker jag du ska göra. Även minska på omega 3 och C vitamin om du intar det i högre dos. När blödning slutat kan du fortsätta igen.

• Redan47

Ja jag har "flyttat"- för att det öppnades en tidsaktuelll 2014/15 tråd. Blir enklare för nya läsare och sökare oxå....Solig

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014