Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Superframgång här i Aten. Slemhinnan hade växt till treskikt 7mm CD 8.
Superframgång här i Aten. Slemhinnan hade växt till treskikt 7mm CD 8.
På torsdag ska vi in å göra ultraljud för att kolla så att livmoderhinnan har växt.. Tänkte på att är det 7 mm den ska växa till? Vad är minimum och hur mycket kan den växa till sig?
Spelar mig ingen roll om jag sätter mitt progestoron på toa hemma el borta. Handhygien är min viktigaste variabel bara. Det är som att föra upp en tampong typ... Fast enklare. Tycker jag. För mig.
Grattis Bullen!
Nedsatt immun ingen nackdel inför transfer.
Redan: hur mår du med 40 mg?? Jag mådde inte alls bra med 30 mg och tänk att öka till 40 mg huh... Vet inte om jag klarar det.
Ruvardag 4.
Inga bad eller sex under ruvartiden, Infektionshänseende.
Inga varna bad fram till v12.
Undrar om era lutinus är kletigare upplevelse än utrogest. Har inga så starka känslor till det. Tar 4/dag. (800mg). Anv naturligtvis trosskydd.
Dream, klart det inte gör. Du har ju varit ngt nedsatt om jag tolkat dina inlägg tidigare. Jag borstar tänder som vanligt när jag fått inflammation.
Längtar grattis igen!!!
Att ruva inkl medicin kan upplevas samma som gravidsymtom. Ja pga intag av hormonerna. Du är ju kemiskt gravid så att säga!
Blomman, ja det tycker jag du ska göra. Även minska på omega 3 och C vitamin om du intar det i högre dos. När blödning slutat kan du fortsätta igen.
Ja jag har "flyttat"- för att det öppnades en tidsaktuelll 2014/15 tråd. Blir enklare för nya läsare och sökare oxå....