Snart lycklig skrev 2014-08-27 17:38:10 följande:
Jag hoppar in här. Jag har flera gånger varit till samma som du varit till (Nacka eller hur)?
Hon säger alltid att jag inte har treskiktad, men när jag kommit till D så är det så tydligt att den är treskiktad, vilket jag alltid också själv sett hos honom.
Hon brukar väl också säga att det inte är så viktigt att den är treskiktad, eller?
Jag litar inte på någon gyn just nu. Jag ser på bilden själv att den inte är tillräcklig... Tre skikt eller ej, fattar inte hur hon skulle kunna se det överhuvudtaget när den är typ 3+2 mm. Svaret/ kommentarer fr Aten är att den behöver inte ha utvecklats till det ännu. Och även om den inte är det så kan transfer genomföras men inte med samma höga rating att lyckas. Men, den ska upp i tjocklek framför allt, för att då bedöma skikt utveckling, de menar ju oxå att blactocyt kan fästa precis vart som helst, innanför huden, buken, livmoder äggledare osv. Fördelen Nacka är att jag ser bättre på bildskärmen och recepten.
Du raring, hur mår du?
Blir det ÄD ? Sätt igång! Ta med dig mannen igen, om det inte finns sperma kvar förstås;) det är krävande att göra detta, men med fräscha ägg är min övertygelse att du kommer få din bebis! Du har ju uppenbarligen blivit gravid!!!! Ge två-tre försök iallafall. Det är du värd! Kram