Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Minnah77 skrev 2014-06-08 22:52:37 följande:
07.45 ultraljud imorgon måndag!! Hoppas slemhinnan har tjocknat. Jag tror att crinonet har stoppat blödningen.. Jag fattar inget.. Jösses att det ska krångla.. Jag fick inte ligga kvar när vi fick återföringen.. De sa, - ne herregud de åker inte ut nu.. Redan47 går ruvningen bra, känner du något?Det där är ju så olika dvs om man ligger kvar eller ej. Och nej, det trillar inte ut, livmodern är ju platt som en dubbelvikt pannkaka Och det kan ta dar tills det fäster. Men däremot är det ju mysigt att få ligga kvar en stund. På Linnekliniken där vi gjorde flera ivf fick man ju eget rum och efter ET/FET vilade man där efteråt och fick cider, ost och kex för att fira återföringen. Var väldigt mysigt kommer jag ihåg! Man är ju faktiskt gravid då. Frågan är bara om det stannar kvar!!! På Huddinge var det lite mer löpande band och där vilade man bara efteråt i sitt "bås" om man gjort äggplock. Stort lycka till nu! Kanske bara var ett blodkärl som brustit sist för att man blir skör av alla hormoner!! Nog ingen fara!! Kram