• NinaCamilla

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Jag håller med er och Redan - du har helt rätt! Pengar styr så mycket men sällan är pengar delade för barnlösa. Jag är bara så trött på läkarna som kläcker ut saker och ting utan att veta bättre. Arg!

• NinaCamilla

Nu mår jag bättre tackar. Jag har fått delvis mitt liv tillbaka. Jag väntar på att läkaren ska ringa om nyaste Hcg blodprov och hoppas på att den fortsätter gå neråt.

• NinaCamilla

Längtar: Det är inte kört än så länge du inte störtblöder. Hoppas att du inte blöder mer och tar testet snart.

• NinaCamilla

Villsågärna: Riktig fina nyheter! Så skönt att veta att allting är bra! Vecka 13 är stort kram

• NinaCamilla

Sakura: Jag mår bättre och Hcg sjunker som det skulle men lång väg till noll eller nytt försök. Hjälper inte med att chefen berättade idag att hon väntar på sin fjärde barn.

• NinaCamilla

Jenkis: Jag hoppas att du får all vård som du behöver! Det är så orättvist att det skiljer så mycket vart man bor. Här i Sthlm är det bara jaga jaga och jaga tills man hittar nån. Kram

• NinaCamilla

Redan: jag vet exakt vad du menar och att relationen lider! Tiden är inte heller i vår sida men fy den som ger upp! Det kan ta flera gånger att plussa men när det händer, är det värd all slit! Kram

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014