• Anonym (Frågande)

Är svenska kvinnor promiskuös?

Hej Alla!

Vi hade en diskussion igår kväll jag och min man om svenska kvinnor och dess "frisläppthet" . 
    Enligt min man så SKA en (fin) kvinna/tjej inte ha fler än 10 sexpartner (max) i sitt liv om hon inte vill klassas som ett luder (slampa). Har man fler än 20 sexpartners innan man stadgar sig så är man på gränsen till prostituerad.  Män kan däremot leka loss tills de skaffar villa och vovve och fru och allt det där för det ligger ju i deras natur att göra så - ju fler desto bättre.

Nu har vi två småbarn. En tjej och en kille med 16 månader emellan de.  Han menar alltså att tjejen ska vara fin tjej och vänta och han blir stolt om pojken förlorar oskulden vid 13 och är skolans hingst.
    Är detta verkligen så som män och kvinnor ser på kvinnors sexualitet idag 2013?

• Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?
  • Anonym (Sviken)
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:16:49 följande:

Ja, vi leder statistiken, måste bero på alla kvinnor som efter fyllan vaknar upp med en främmande man bredvid sig och känner sig så genomrutten eller kanske mannen inte ens är kvar, ja men då måste han ju ha våldtagit mig eftersom jag aldrig skulle göra nåt sånt...
    Skrattande
  • LinneaJosie
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:27:15 följande:
    Vad kallar du då att knulla okända? Är det inte lösaktigt? Tyvärr håller inte med dig . Jag har väl aldrig hindrat dig från att pippa? Jag har en annan åsikt än vad du har, det betyder inte att jag kommer att hindra dig i någonting, det var dina föräldrars uppgift som dom misslyckades med uppenbarligen.

Varför svarar du inte på de många frågor du fått?
  • Monte

[quote=71404937][quote-nick]Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 23:29:29 följande:[/quote-nick][/quote]

Du tycker det är KUL att den här människan pissar på våldtäktsoffer? Jag börjar förstå varför din sambo snedknullade.

I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • FjärilVingad73
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 23:29:29 följande:
    Skrattande
    Men fy fan, man skämtar inte ens om sånt, eller skrattar åt det!

Hoppas ingen tjej som blivit våldtagen sitter och läser här, för fan vad de måste må när de ser sånt här.

Fy faaan vad lågt! Skämmes!!!
  • Anonym (Sviken)
    Smecker skrev 2013-10-16 23:07:03 följande:
    Killarna, ja. Tjejerna går däremot hellre hem själva än tar vilket drägg som helst.
    Ah. Då måste de tjejerna jag sett lämna krogen sist varit transar.Flört
  • Anonym (Ärlig)
    LinneaJosie skrev 2013-10-16 23:00:32 följande:
    Varför skulle 25 sexpartners vara ett problem, och är det bara kvinnors promiskuitet som är ett problem?

Jag skriver ju att du kan ha hur många partners du vill, men då anser jag att du är promiskuös. Jag tror att det blir ett problem när kvinnan försöker likställa sig med mannen i alla lägen, ja. Tycker att svensken har för många partners innan äktenskapet och när minsta problem uppstår ,istället för att försöka lösa det istället lämnar. Det är därför skilsmässor statestiken är så stor, hur tror du det kommer sig att svensken idag hälften av gångerna skiljer sig, att vi har så stot otrohet i Sverige, att ons är såpass vanliga, att vi har så höga abortsiffror, att könssjukomarnårna är så höga att vi tom har namngivit en dag efter dom, att vi ser sex som något man kan göra med vem som helst? Ser du inget problem med det? Kopplar du tex inte barns otrygghet till detta exempelvis?
  • Anonym (Sviken)
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:10:06 följande:

Bra, då är du promiskuös =lösaktig. Dina ord flexibel. ;). Äntligen en som erkänner det!
    Skrattande
  • Gorp
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:22:05 följande:

Om det är som du skriver känd som okänd tycker jag att du är promiskuös. Det är inte alltid antalet eller när du sist fick nåt som räknas.
    Wiie, jag är lösaktig slampa
    Har ju faktiskt haft en del namnlösa knull , eller jag minns faktiskt  nästan alla namn, jag skojar till det lite

Jag kan ju döpa om dom i efterhand bara för skoj skull:

ONS med jättestor penis, halleluja, sex hela natten och skavsår i fittelittan., han var faktiskt BIG: Big Bob

ONS med en bartender, liten kuk och en besvikelse  : Mycket liten shotgun-  han blanda  goda drinkar iofs,
      Förhållande med en svart man: normal kuk ock OK sex.: I did not go black again.
  • Anonym (Ärlig)
    Gorp skrev 2013-10-16 23:40:46 följande:
    Wiie, jag är lösaktig slampa Har ju faktiskt haft en del namnlösa knull , eller jag minns faktiskt  nästan alla namn, jag skojar till det lite Jag kan ju döpa om dom i efterhand bara för skoj skull: ONS med jättestor penis, halleluja, sex hela natten och skavsår i fittelittan., han var faktiskt BIG: Big Bob ONS med en bartender, liten kuk och en besvikelse  : Mycket liten shotgun-  han blanda  goda drinkar iofs,   Förhållande med en svart man: normal kuk ock OK sex.: I did not go black again.

Kul för dig, men likväl promiskuös!
  • Anonym (Sviken)
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:17:11 följande:

Jag har inga problem med det, men sluta hyckla då och säg att svensken inte är promiskuösa. Vad var och en gör med varandra bryr jag mig inte särskilt mycket om, tycker det mest är tragiskt. Jag får knulla, oroa dig inte för det, men jag håller mig till min man sedan 10 år tillbaka och vi fungerar utmärkt.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?