• Gorp

Är svenska kvinnor promiskuös?

Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:44:26 följande:

Värdigheten i att inte knulla vad som helst på två ben, Känner du ingen sån respekt för din egen kropp?
    Min kropp blir glad utav att knulla med de personer jag väljer! Jag respekterar min kropp och tycker att det är fantastiskt att den kan mig njutning oavsett vem jag väljer att knulla med, känd som okänd. Jag är flexibel
  • Gorp
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:02:26 följande:

Gå till vilken klubb som helst här i Stockholm efter kl 04. Då tar dom vem som helst, största chansen att få till det är efter den tiden.

På vilket sätt är det jobbigt för dig, blir du bortvald eller...

Det är väl bra att folk pippar i stället  för att slåss på fyllan  
  • Gorp
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:10:06 följande:

Bra, då är du promiskuös =lösaktig. Dina ord flexibel. ;). Äntligen en som erkänner det!

Haha.. Ok. Jag har inte knullat på 2 år, men visst,...jag är en lösaktig slampa

*lycklig*
  • Gorp
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:17:11 följande:

Jag har inga problem med det, men sluta hyckla då och säg att svensken inte är promiskuösa. Vad var och en gör med varandra bryr jag mig inte särskilt mycket om, tycker det mest är tragiskt. Jag får knulla, oroa dig inte för det, men jag håller mig till min man sedan 10 år tillbaka och vi fungerar utmärkt.
    Det är som är tragiskt att du orkar lägga energi på vad, hur och när den svenska människan utövar sex. Låt oss pippa i fred när vi vill och med vem vi vill.Hjärta

Svensken är inte promiskulös, inte mer än någon annan nationalitet iaf.
  • Gorp
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:22:05 följande:

Om det är som du skriver känd som okänd tycker jag att du är promiskuös. Det är inte alltid antalet eller när du sist fick nåt som räknas.
    Wiie, jag är lösaktig slampa
    Har ju faktiskt haft en del namnlösa knull , eller jag minns faktiskt  nästan alla namn, jag skojar till det lite

Jag kan ju döpa om dom i efterhand bara för skoj skull:

ONS med jättestor penis, halleluja, sex hela natten och skavsår i fittelittan., han var faktiskt BIG: Big Bob

ONS med en bartender, liten kuk och en besvikelse  : Mycket liten shotgun-  han blanda  goda drinkar iofs,
      Förhållande med en svart man: normal kuk ock OK sex.: I did not go black again.
  • Gorp
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:43:23 följande:

Kul för dig, men likväl promiskuös!
    HÄRLIGT! Kommer jag in till himlen när jag dör då....
  • Gorp
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:47:24 följande:

Du låter som typiskt svensk måste jag säga. ;).

Nääähää det är BS.  Iofs beror  vad du menar med typisk svensk... 

Mina föräldrar kom hit 1966 och jag är född här.. 

Typiskt svensk betyder något positivt för min del, jag älskar Sverige  Hjärta 
  • Gorp
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:58:23 följande:

Då är du svensk i mina ögon , om du känner dig svensk är du svensk :). Jag kom hit som 5 åring men jag känner mig inte särskilt svensk.

Aha. Då tycker du att det är ok spy galla på  svenskar...Det låter inte vidare sunt, iom att det är ett land som har tagit emot dig när du behövde det.. 

Förmodar att du är från ett land i Balkan  så mitt tips är  att du drar dig tillbaka dit. Du har förmodligen fått utbildning här i Sverige som  min skatt har bekostat och mina föräldrar, du kommer att göra mer nytta där än här med tanke på din fientlighet.
      Sverige behöver inte mer haters. 
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?