• kk kk

Är svenska kvinnor promiskuös?

Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 14:43:13 följande:

Meh, det fattar du väl att alla män ljuger, för att få sex, men inte i en relation... fast är man i en relation så kanske han ljuger ändå, för att få sex... men det är ingen riktig relation då, så han kommer dumpa dig nääääääääääär som helst, minsann!! Inte som med kyska kvinnor, som aldrig blir dumpade!! Drömmer
    jag tycker du ser fet ut i de där byxorna dorian
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 14:47:00 följande:

Behöver inte vara en majoritetsuppfattning för att du tycker så.
    det är nog det första du sagt idag som stämmer
  • kk kk
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-11 14:47:02 följande:
    *ASG* Och FL är ju statistiskt säkert vad gäller fakta!
    wisdom of the crowd baby. annars kan man ju fråga närmaste slampa vad hon tycker så man får sanningen
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 14:48:05 följande:

Och vem faen håller reda på "lösa damer"?
    han som skrev inägget.
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 14:50:09 följande:

Lustigt då att jag som man aldrig hört det sägas heller. Ingen har i min närhet, så långt jag kan minnas, någonsin sagt att antalet tidigare sexpartners är en viktig sak för en potentiell relation. Inte en endaste person! Bara här på fejjan jag läser om den sortens moralism (för ja, moralism är det).
    mmm, det är lustigt, speciellt som jag tror att jag nämnt det för dig
  • kk kk
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-11 14:52:24 följande:
    Ehh, jaa, hellre Dorian jämfört med vissa andra dinosaurier som skriver i den här tråden!
    jag var inte ironisk, jag menade det på riktigt. jag skulle aldrig ta han dom nån annans barn själv, så jag tycker verkligen det är bra gjort.
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 14:52:45 följande:

Vad hon anser är ju inte det relevanta. Det är konnotationen i när andra använder ordet som spelar roll.

I mina kretsar så används slampa rentav som ett positivt ord. Det gör det liksom sällan i kretsar där man anser att kvinnor ska vara kyska för att duga som partners va. 
    i mina kretsar är det positivt eller ett bra ord vid sexlek.

jag tycker det spelar roll i det här fallet, eftesom hennes ursprungslinje är att män inte bryr sig. 
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 14:54:37 följande:

Finns en drös trådar som visar att SD kommer få 30-40% av rösterna i riksdagsvalet också. Märkligt nog stämmer det uselt med seriösa statistiska undersökningar. Så vad folk röstar här på Fl ger jag inte mycket för.
    ok, så du tar dina åsikter rakt ur luften då liksom, såsom med dina fingrar upp mot gud coh så kommer sanningen till dig

visa mig de underökningarna, så ska jag skjuta hål i dom och sen ge dig en undersökning som visar på mer rimliga siffror.

för varje som du hittar som pekar 40% ska jag ge dig en som ligger under 10%. nu har vi två tävlingar. 
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 14:55:36 följande:

Nej, jag har inte en uppfattning "för att få ligga" jag har en uppfattning för jag tycker att den är rätt.

Ändå ifrågasätter du min trovärdighet, min övertygelse. 
    jag är lite gnällig där, för jag vet int eom du verkligen tycker det där.

om människor tycker nåt som är helt pk så vet man aldrig vad det beror på, det är därför jag gillar folk med udda åskikter för då är det enklare att veta om det är ders egna på riktigt.

du kan nog vara som du säger, jag börjar tro det. 
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 14:56:31 följande:

Jag är nog ingen vidare pappa till NÅGONS barn, men det har inte med saken att göra. Poängen är att barn inte är ett hinder för en relation för min del.
    mmm, det där bör du nog lösa på nåt sätt dorien, om du ska ha en relation med den här kvinnan. hur länge har ni varit ett par? är ni sambo?
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?